نهنگ ها وحشی می شوند، تراکنش های کاردانو 11 درصد افزایش یافت

نهنگ ها وحشی می شوند، تراکنش های کاردانو 11 درصد افزایش یافت

نوشته شده در : 1402/11/02

بررسی ها نشان می دهد که نهنگ های بازار کریپتو وحشی شده اند و در همین حال تراکنش های کاردانو(ADA) 11 درصد افزایش یافت. اگر خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش کاردانو را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید، ارز دیجیتال کاردانو(ADA) امروز یک عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشت، با نادیده گرفتن انتظارات غالب و هماهنگ سازی یک صعود شهاب سنگ که آن را از یک موقعیت نسبتا محبوب به جایگاه برجسته ای در بین 10 ارز دیجیتال برتر با توجه به ارزش بازار، به لطف رشد قابل توجه 3.6 درصدی سوق داد. در حالی که نیروهایی مانند بیت کوین و اتریوم حرکت های فزاینده ای انجام دادند، کاردانو با افزایش بی نظیر خود متمایز شد و از همتایان سنگین وزن خود پیشی گرفت و احساسات صعودی را که در جامعه ارزهای دیجیتال فرا گرفته بود، به آتش کشید.
افزایش حجم معاملات کاردانو(ADA)
صعودی قابل توجه حجم معاملات کاردانو باعث شد تا تحلیلگران و تریدرها به دنبال توضیحاتی باشند و یک تئوری غالب به افزایش فعالیت نهنگ ها اشاره می کند. بینش های جمع آوری شده از داده های IntoTheBlock افزایش چشمگیر 11 درصدی حجم تجمعی نهنگ ها را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد. اگر به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازید، بدون شک با کاردانو روبرو می شوید.
این افزایش به ارزش نجومی 14.34 میلیارد دلاری کاردانو در میان غول های بازار ارز دیجیتال تغییر می کند و فعالیت های تراکنشی که در دیگر رمز ارزهای پیشرو شاهد بودیم را کاهش می دهد. در مقایسه، اتریوم نسبتا 4.21 میلیارد دلار در تراکنش های نهنگ ثبت کرد و دوج کوین(DOGE) تلاش کرد تا مرز 1 میلیارد دلار را پشت سر بگذارد که بیشتر بر تسلط کاردانو در مشارکت نهنگ ها تاکید کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ ها وحشی می شوند، تراکنش های کاردانو 11 درصد افزایش یافت
سوال امنیتی :3+47 = ?