X حساب پرداخت اختصاصی راه اندازی می کند

X حساب پرداخت اختصاصی راه اندازی می کند

نوشته شده در : 1402/11/02

طبق خبرهای منتشر شده، شبکه اجتماعی X پرداخت اختصاصی خودش را راه اندازی می کند، انجمن کریپتو حدس می زند بعد از راه اندازی حساب اختصاصی X برای ویژگی پرداخت های آتی خود در اواخر سال 2024 مفسران کریپتو در مورد پتانسیل پرداخت های ارز دیجیتال بر روی این پلتفرم گمانه زنی می کنند.
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار سرمایه گذاری کرده و سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. پلتفرم X(توییتر سابق) یک حساب اختصاصی برای ویژگی پرداخت های آینده خود ایجاد کرده است که به گمانه زنی های جامعه ارزهای دیجیتال در مورد اینکه آیا ارزهای دیجیتال پیاده سازی خواهند شد یا خیر، دامن زد.
پیش بینی می شود که برنامه X که یک فناوری ارز دیجیتال است، تا اواسط سال 2024 خدمات پرداخت درون برنامه ای را معرفی کند. با این حال، تایید نشده است که آیا این ویژگی از پرداخت های فراتر از ارزهای سنتی فیات پشتیبانی می کند یا خیر. در حالی که هنوز هیچ پستی در این حساب ایجاد نشده است، نشان طلایی را دارد که نشانمی دهد یک سازمان تایید شده است. علاوه بر این، نشان X را حمل می کند که نشان می دهد با X مرتبط است.
توجه داشته باشید، در پستی در شبکه اجتماعی X میسون ورسلوئیس محقق ارز دیجیتال هیجانخودش را در مورد امکان دزدیدن ارز دیجیتال که با X شروع می شود در برنامه ای مانند XRP با 169000 دنبال کننده خود به اشتراک گذاشت. در همین حال، ایلان ماسک دوج کوین(DOGE) را ادغام کرده است. برای پرداخت در فروشگاه کالای تسلا، همراه با ذکر گهگاه آن در رسانه های اجتماعی. بسیاری حدس می زنند که این رمز ارز محتمل ترین ارزی است که در X جای داده می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد X حساب پرداخت اختصاصی راه اندازی می کند
سوال امنیتی :4+44 = ?