تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین به بالاترین حد 15 ماهه خود رسید

تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین به بالاترین حد 15 ماهه خود رسید

نوشته شده در : 1402/11/01

طبق بررسی های انجام شده، آدرس های نهنگ بیت کوین به بالاترین حد 15 ماهه رسید. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید داده های آنچین را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات ایجاد شده در بازار بیت کوین سود زیادی به دست بیاوید. نهنگ ها قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهند.
توجه داشته باشید که داستان برای قیمت بیت کوین در این هفته تفاوت زیادی نداشته است، چون این رمز ارز تلاش کرده است تا از پیشرفت های اخیر خود سرمایه گذاری کند. طبق داده های CoinGecko بیت کوین در هفته گذشته بیش از 3 درصد کاهش یافته است که باعث شک و تردید در مورد ادامه روند صعودی شده است. با این حال، آخرین افشای زنجیره ای تا حدودی تسکین یافته است و نشان می دهد که قیمت بیت کوین ممکن است طی چند هفته آینده بهبود قابل توجهی داشته باشد.
آیا تجمع نهنگ می تواند باعث ادامه روند صعودی شود؟
بهتر است بدانید، علی مارتینز تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال از طریق پستی در پلتفرم X فاش کرد که تعداد نهنگ های بیت کوین طی چند روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بوده است. این بر اساس معیار تعداد موجودیت ها با حداقل 1000 بیت کوین در کیف پول بیت کوین از شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای گلس نود است.
طبق آخرین داده های گلس نود، تعداد آدرس هایی که حداقل 1000 بیت کوین دارند، در روز پنجشنبه 18 ژانویه از 1510 فراتر رفت. این رقم نشان دهنده بالاترین سطح متریک در بیش از 15 ماه گذشته است. دارندگان بزرگ که معمولا به عنوان نهنگ شناخته می شوند، به دلیل توانایی آنها در تاثیرگذاری بر قیمت ها و احساسات بازار، نهادهای مرتبط در بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شوند. از این رو افزایش قابل توجهی در تعداد نهنگ ها معمولا حاکی از افزایش اعتماد به یک ارز دیجیتال در این مورد بیت کوین است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تعداد آدرس های نهنگ بیت کوین به بالاترین حد 15 ماهه خود رسید
سوال امنیتی :5+93 = ?