یک تحلیلگر کریپتو روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند

یک تحلیلگر کریپتو روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند

نوشته شده در : 1402/10/30

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو روند بالقوه قیمت بیت کوین(BTC) را با کاهش قیمت پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که Rekt Capital یک تحلیلگر و علاقه مند مشهور ارزهای دیجیتال، مسیرهای بالقوه ای را که قیمتبیت کوین می تواند در پرتو چهارمین نصف سازی بیت کوین در پیش داشته باشد، آشکار کرده است. بازیابی بالقوه برای بیت کوین با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، تحلیلگران در حال بحث هستند که بیت کوین بعد از شکست اخیر از روند نزولی کلان چه اقداماتی را باید انجام دهد. یکی از آنها Rekt Capital است که به موضوع خاصی توجه کرده و با روندهای گذشته مقایسه کرده است.
این تحلیلگر ارزهای دیجیتال آخرین پیش بینی های خودش را در یکی از ویدیوهای پیش بینی یوتیوب خود برای بیت کوین به اشتراک گذاشت. در این ویدیو، Rekt Capital به بررسی گام های احتمالی می پردازد که پیش بینی می شود که بیت کوین انجام می دهد و در عین حال فرار از روند نزولی کلان را برجسته می کند. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید روند بیت کوین را پیش بینی کنید تا بتوانید بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
تحلیل او معمولا بر محدوده انباشت مجدد که قبل از رویداد نصف شدن در دوره 2015 و 2016 شکل گرفته است متمرکز است. او همچنین مقایسه ای بین سال های 2023 و 2024 انجام داد و در عین حال به شباهت هایی بین این دو دوره اشاره کرد. به گفته او، روندی که در آن دوره شکل گرفت، در دوره جاری 2023 و 2024 دوباره ظاهر شده است و بیت کوین می تواند روند نزولی را در پیش بگیرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک تحلیلگر کریپتو روند بیت کوین را نزولی پیش بینی می کند
سوال امنیتی :7+74 = ?