یک تحلیلگر مشهور سقوط بزرگ برای ریپل را پیش بینی می کند

یک تحلیلگر مشهور سقوط بزرگ برای ریپل را پیش بینی می کند

نوشته شده در : 1402/10/30

یکی از تحلیلگران مشهور ارز دیجیتال، سقوط بزرگ ریپل(XRP) را به 0.34 دلار پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، پیشنهاد می کنیم تا وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید فروش ریپل را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که دارندگان و هولدرهای ارز ریپل ممکن است مجبور شوند با کاهش قیمت بیشتر از توکن کریپتو روبرو شوند، اگر تحلیل اخیر این تحلیلگر ارزهای دیجیتال قابل انجام باشد. این تحلیلگر نزولی در میان چندین پیش بینی دیگر انجام می شود که روایت های صعودی را برای توکن کریپتو ترسیم کرده اند.
XRP می تواند تا 0.34 دلار کاهش یابد
علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال تاکید کرد که چگونه یک فروش احتمالی ریپل(XRP) می تواند باعث کاهش قیمت به 0.34 دلار شود. به عنوان بخشی از تجزیه و تحلیل خود، او اظهار داشت که ریپل در حال حاضر برای حفظ جایگاه خود در سطوح حیاتی 0.55 دلار تلاش می کند. شکست توکن در حفظ آن سطح همان چیزی است که منجر به سناریوی فروش می شود. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید قیمت ریپل را برای آینده پیش بینی کنید.
از نمودار همراهی که مارتینز به اشتراک گذاشته بود، واقعا معلوم بود که ریپل(XRP) سعی می کند تا سطح 0.55 دلار را حفظ کند. افت احتمالی تا 0.34 دلار باعث کاهش قیمت ارز دیجیتال به سطح قیمتی می شود که از آوریل 2023 به آن نزدیک نشده است. Egrag Crypto تحلیلگر کریپتو نیز اشاره کرد که سطح 0.55 دلار چقدر حیاتی است و آن را به عنوان پشتیبانی قابل توجه از ریپل نامید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک تحلیلگر مشهور سقوط بزرگ برای ریپل را پیش بینی می کند
سوال امنیتی :5+31 = ?