حجم معاملات صرافی های کریپتو در سال 2023 افزایش یافته است

حجم معاملات صرافی های کریپتو در سال 2023 افزایش یافته است

نوشته شده در : 1402/10/29

داده های جدید منتشر شده نشان می دهند که حجم معاملات صرافی ارز دیجیتال در سال 2023 به 10.3 تریلیون دلار رسیده است! شما می توانید با تجزیه و تحلیل وضعیت رمز ارزها، بهترین موقعیت های خرید و فروش ارز دیجیتال را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
گزارش سالانه صنعت ارز دیجیتال 2023 کوین گکو منتشر شد. این صرافی های ارز دیجیتال وضعیت فعلی آنها، 155.2 دصد بیت کوین و رشد 90.5 درصد اتریوم را پوشش می دهد. همچنین حجم معاملات NFT را در طول سال تحلیل می کند و موارد دیگر. از جمله نکات برجسته این گزارش، بررسی جامع حجم معاملات کریپتو در سال 2023 از طریق عملکرد صرافی های ارز دیجیتال متمرکز و صرافی های غیرمتمرکز است.
توجه داشته باشید که مبادلات ارز دیجیتال تحت سلطه قرار گرفته اند. کریپتو در سال 2023 با افزایش 53.1 درصدی حجم معاملات از سه ماهه سوم 6.7 تریلیون دلار) به سه ماهه چهارم(10.3 تریلیون دلار) حجم معاملات 36.6 تریلیون دلاری را تجربه کرد.
افزایش سه ماهه چهارم اولین رشد فصل به سه ماهه سال 2023 بود و می توان آن را به احساس صعودی فزاینده در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل پیش بینی تایید ETF بیت کوین توسط SEC نسبت داد. علیرغم چالش های بازار، مانند پیامدهای سقوط صرافی FTX بحران بانکی در سراسر جهان، یا مشکلات نظارتی بایننس در سال 2023، داده های ارائه شده در گزارش بهبود کلی بازار را نشان می دهد.
در دسامبر 2023، حجم معاملات به شدت افزایش یافت و به 4.3 تریلیون دلار رسید، حجمی که از مارس 2023 دیده نشده است. در کل سال 2023 صرافی های متمرکز علیرغم چالش ها، به ویژه در مقایسه با صرافی های غیرمتمرکز بر سال غالب بودند. انواع صرافی های رمز ارز با افزایش حجم معاملات در سال 2023 روبرو شدند که این مسئله نشان دهنده افزایش احساس صعودی در بین تریدرها و معامله گران است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد حجم معاملات صرافی های کریپتو در سال 2023 افزایش یافته است
سوال امنیتی :2+80 = ?