هوش مصنوعی قیمت BTC را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

هوش مصنوعی قیمت BTC را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد

نوشته شده در : 1402/10/29

هوش مصنوعی قیمت بیت کوین(BTC) را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد. بازار کریپتو یکی از هیجانی ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما برای انجام معامله در این بازار باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. همچنین باید بتوانید وضعیت ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که از زمان راه اندازی، Grok توجه کاربران X و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. Grok یک مدل هوش مصنوعی است که توسط xAI یک شرکت تابعه X متعلق به ایلان ماسک توسعه یافته است. هوش مصنوعی ایلان ماسک خودش را از مدل های دیگر متمایز می کند، چون ظاهرا مدلی با ذهن بازتر است. همچنین به دلیل ظرفیت دسترسی مستقیم به پست های کاربر در X، اطلاعات نسبتا به روز شده ای را ارائه می دهد. گروک قبلا یک ارز دیجیتال را برای پرداخت در پلتفرم اجتماعی ماسک انتخاب کرده بود.
اکنون، فینبولد(Finbold) برای اطلاعاتی در مورد قیمت بیت کوین برای پایان سال 2024 به محصول شاخص xAI روی آورده است. برای این آزمایش ما یک پیش بینی صعودی و نزولی را درخواست کردیم و سپس یک تجزیه و تحلیل مختصر انجام دادیم. به ویژه گروک پیش بینی کرد که بیت کوین در چشم انداز صعودی خود بین 85 هزار دلار تا 100 هزار دلار معامله می شود. در همین حال، چشم انداز نزولی قیمت ارز دیجیتال پیشرو را از 30 هزار دلار به 40 هزار دلار تعیین کرد.
بهتر است ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال را بررسی کنید. به طور کلی، یک روند صعودی به بالاترین پیش بینی Grok منجر به افزایش 135 درصدی از قیمت های فعلی در 42420 دلار می شود. از سمت دیگر، کاهش 30 هزار دلاری گروک، سرمایه گذاران را 30 درصد تنبیه می کند و یک سوم از دارایی های دلاری آنها را پاک می کند. این نشان دهنده یک ریسک و پاداش جذاب با افزایش احتمالی 2.5 برابری تا 100 هزار دلار است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هوش مصنوعی قیمت BTC را برای پایان سال 2024 پیش بینی کرد
سوال امنیتی :9+91 = ?