آیا قیمت بیت کوین می تواند مقاومت 43 هزار دلاری را رد کند؟

نوشته شده در : 1402/10/28

به نظر می رسد بیت کوین(BTC) درگیر شکستن مقاومت 43 هزار دلاری است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند مقاومت 43 هزار دلاری را به سمت بالا بشکند؟ چه عواملی به رشد قیمت بیت کوین کمک می کنند؟ چگونه می توان وضعیت بیت کوین را تجزیه و تحلیل کرد؟ بیت کوین با چه مقاومت های دیگری روبرو است؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال برتر در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید بیت کوین(BTC) سود زیادی به دست آورید. اخیرا قیمت بیت کوین مدام بالا و پایین می شود و معالمه گران سعی می کنند تا با استفاده از روش ها و استراتژی هایی از نوسانات بیت کوین سود زیادی به دست آورند. اکنون بیت کوین درگیر مقاومت 43 هزار دلاری قوی است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن قیمت بیت کوین از مقاومت 43 هزار دلاری بپردازیم.

تجزیه و تحلیل وضعیت بیت کوین(BTC)

با تایید ETFها در شرایطی که موسسه ها فرصتی را برای افزایش ارتباطات خود با بیت کوین و خرید آن پیدا کرده بودند، نهایت به فرصتی برای فروش تبدیل شد نه خرید آن. در اوج قیمت 48 هزار دلار نهنگ ها به صف شدند و در عرض چند ساعت 111 هزار بیت کوین به قیمت تقریبی 5 میلیارد دلار، دارایی های خودشان را بین معامله گران جدید توزیع و با تغییر روند ترس شدیدی در مارکت حاکم شد. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار معامله می شود که انتظار می رود به رشد قیمتی خود ادامه دهد.
جالب است بدانید، هولدرها و تریدرهای کوتاه مدت بیت کوین(BTC) بعد از کاهش قیمت، ترسیده و عده زیادی دارایی های خودشان را فروش رساندند. بخش قابل توجهی از بیت کوین ها در سطوحی پایین تر از قیمت خرید اولیه خود فروخته می شدند و بر اساس داده های شرکت تجزیه و تحلیل آنچین گلس نود این رقم به 88 هزار بیت کوین برابر با 3.75 میلیارد دلار رسید. بر اساس داده های ارائه شده از منبع آماری کوین گلس، در عرض چند ساعت حدود 112 میلیون دلار از پوزیشن های لانگ بیت کوین لیکویید شدند.

رد شدن قیمت بیت کوین از مقاومت 43 هزار دلاری

توجه داشته باشید که در 15 ژانویه سال 2024، قیمت ارز بیت کوین به بالای 43 هزار دلار رسید و اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43200 دلار خرید و فروش می شود. این افزایش قیمت به این دلیل است که بازار تلاش کرد تا از فروش بعد از فروش BTC ETF که در 10 ژانویه رخ داد، بازگردد. این بازیابی قیمت بعد از آن صورت می گیرد که هفته گذشته تلاش ها برای بالا بردن بیت کوین به بالای 50 هزار دلار در 49 هزار دلار متوقف شد که نشان دهنده ناتوانی خریداران برای حفظ سطوح بالاتر است.
نکته قابل توجه این است که داده های کوین تلگراف سفری بالاتر از 43 هزار دلار را قبل از بازگشت نوسانات قیمت بیت کوین دنبال کردند که باعث شد بازار در عرض دو ساعت 1.05 درصد کاهش یابد. این حرکت زمانی رخ داد که تریدرها سعی کردند اثرات فروش را که بعد از تصویب ETF بیت کوین در هفته گذشته در ایالات متحده رخ داد، از بین ببرند. در یک پست X تریدرها محبوب Skew اشاره کرد که بازارهای نقدی بیت کوین تقریبا در حدود 43 هزار دلار متوقف شده اند و افزایش نقدینگی درخواست بالاتر از قیمت فعلی است. یکی از مسائلی که در بازار ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفته شود این است که بدانیم عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی رد شدن قیمت بیت کوین از مقاومت 43 هزار دلاری بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال بیت کوین بعد از تایید ETF با فروش گسترده ای روبرو شد و قیمت آن ریزش کرد. ولی توانسته است که قیمت خودش را پس بگیرد و اکنون در بالای سطح 43 هزار دلار خرید و فروش می شود.

 


نظرات کاربران در مورد آیا قیمت بیت کوین می تواند مقاومت 43 هزار دلاری را رد کند؟
سوال امنیتی :1+73 = ?