پیش بینی ها در مورد BTC با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین

1402/10/28
پیش بینی ها در مورد BTC با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین

برخی از تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز دیجیتال با کاهش شمارش معکوس نصف شدن بیت کوین به زیر 100 روز، پیش بینی ها به اوج می رسد. آیا قیمت ها سر به فلک می کشد؟ با نزدیک شدن به رویداد نصف شدن بیت کوین، داده های پلتفرم تحقیقاتی و تحلیل صنعت کریپتو، CryptoRank.io اخیرا نشان داده است که اکثریت قابل توجهی از کاربران آن 79 درصد نسبت به نصف شدن اینده خوشبین هستند، در حالی که 21 درصد نسبت به نصف شدن آینده خوشبین هستند.
توجه داشته باشید که این احساسات بازتاب روند تاریخی است که در آن هاوینگ های قبلی باعث افزایش صعودی قیمت بیت کوین شده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهید.
شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین
نکته قابل توجه این است که نصف شدن یا هاوینگ بیت کوین کمتر از 100 روز دیگر یک رویداد مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است. این فرایند تقریبا هر چهار سال یکبار اتفاق می افتد و پاداش استخراج بلاک های بیت کوین به نصف کاهش می یابد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، رویداد هاوینگ بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
طبق گزارش CryptoRank.io این کاهش عرضه از لحاظ تاریخی منجر به افزایش قیمت ها شده است، به طوری که نصف شدن قبلی در سال 2020 منجر به افزایش 401.1 درصدی قیمت بیت کوین شد. انتظار یک رونق قیمت مشابه محسوس است، چون جامعه ارزهای دیجیتال از نزدیک شمارش معکوس برای این رویداد مهم را تماشا می کند.
علیرغم احساس خوش بینانه نسبت به نصف شدن اقدام اخیر قیمت بیت کوین داستان متفاوتی را بیان می کند. به دنبال هیجان اولیه در مورد راه اندازی ETFهای بیت کوین، بیت کوین با قیمت نزولی روبرو شده است. تنها در هفته گذشته، این رمز ارز تقریبا 10 درصد کاهش داشته است و سود آن بعد از تاییدیه ETF کاهش یافته است. این رفتار قیمت حاکی از کاهش هیاهوی ETF و دوره تثبیت در غیاب اخبار یا تحولات مهم است. با این حال، بیت کوین در حال حاضر بالاتر از مرز 43 هزار دلار است که در 24 ساعت گذشته با افزایش 1.8 درصدی بهبود جزئی را نشان می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی ها در مورد BTC با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین
سوال امنیتی :5+44 = ?