گری اسکیل تقریبا 12000 بیت کوین را به Coinbase منتقل کرد

1402/10/27
گری اسکیل تقریبا 12000 بیت کوین را به Coinbase منتقل کرد

گری اسکیل(Grayscale) تقریبا 12000 بیت کوین را به صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) منتقل می کند که این مسئله باعث ترس و نگرانی برخی از معامله گران و تریدرها شده است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید خبرهای مهم پیرامون بازار کریپتو را مطالعه کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که در یک توسعه قابل توجه که می تواند به طور بالقوه بر قیمت بیت کوین تاثیر بگذارد، داده های Arkham Intelligence نشان می دهد که گری اسکیل مدیر و مالک گری اسکیل بیت کوین تراست، از زمان راه اندازی صرافی بیت کوین، مقدار زیادی بیت کوین را به صرافی کوین بیس ارسال کرده است. صندوق های معامله شده ETF در 12 ژانویه.
Grayscale Bitcoin Trust خروج قابل توجه بیت کوین را شروع می کند. طبق داده های منتشر شده، چهار روز پیش شرکت گری اسکیل اولین دسته خروجی بیت کوین از دارایی های خودش را به صرافی مستقر در ایالات متحده در چهار دسته جداگانه شروع کرد که در مجموع 4000 بیت کوین که تقریبا 183 میلیون دلار ارزش داشتند را به صرافی کوین بیس انتقال داد. با این حال، مدیر دارایی جریان خروجی از تراست به بورس را از روز سه شنبه از سر گرفت. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
در یک بروزرسانی اخیر، تقریبا سه ساعت پیش، مدیر دارایی 11700 بیت کوین اضافی به کوین بیس ارسال کرد که مبلغ آن 491.4 میلیون دلار بود. این فشار فروش اضافی می تواند قیمت بیت کوین را به سمت آزمایش سطوح حمایتی پایین تر سوق بدهد. علاوه بر این، بلومبرگ گزارش می دهد که سرمایه گذاران بیش از نیم میلیارد دلار از صندوق دارایی های گری اسکیل در روزهای اولیه تجارت به عنوان ETF برداشت کرده اند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد گری اسکیل تقریبا 12000 بیت کوین را به Coinbase منتقل کرد
سوال امنیتی :1+74 = ?