آیا دوج کوین(DOGE) می تواند به سطح 0.1 دلار برسد؟

نوشته شده در : 1402/10/26

یکی از تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کرده است که دوج کوین(DOGE) می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطح 0.1 دلار برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما دوج کوین می تواند یک بازگشت قیمتی را انجام دهد؟ چرا تحلیلگران و کارشناسان نسبت به آینده دوج کوین خوش بین هستند؟ دوج کوین تا چه سطحی می تواند به رشد خود ادامه دهد؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است که هر کدام از این رمز ارزها می توانند در زمان و شرایط مناسبی رشد قابل توجهی را تجربه کنند. دوج کوین نیز یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اگر قصد خرید دوج کوین را دارید، باید قیمت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین زمان خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اخیرا یکی از تحلیلگران بازار پیش بینی کرده است که دوج کوین می تواند یک بازگشت قیمت را انجام دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی بازگشت قیمت دوج کوین به سطح 0.1 دلار بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE)

دوج کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که در حال حاضر در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.080 دلار معامله می شود و شما می توانید با بررسی قیمت دوج کوین، بهترین نقاط خرید و فروش دوج کوین را تشخیص داده و معامله پرسودی انجام دهید. دوج کوین نسبت به 24 ساعت گذشته 0.56 درصد کاهش یافته است که به نظر می رسد دوج کوین به زودی وارد یک روند صعودی می شود و می تواند ریزش های قیمتی خود را جبران کند. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده دوج کوین امیدوار هستند.
اگر به چارت ماهانه دوج کوین(DOGE) نگاه کنید، متوجه می شوید که دوج کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که برای رشد قیمت باید بتواند مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند. مهم ترین و نزدیک ترین مقاومت دوج کوین، سطح 0.085 دلار است که چند بار به این ناحیه واکنش نشان داده است. در صورت شکست این مقاومت، قیمت ارز دوج کوین می تواند به سطح 0.1 دلار برسد. دوج کوین در اواخر ماه دسامبر 2023 سطح 0.1 دلار را تاچ کرده بود که خیلی نتوانست در این ناحیه باقی بماند.

پیش بینی بازگشت قیمت دوج کوین به سطح 0.1 دلار

توجه داشته باشید که دوج کوین(DOGE) با حمایت ایلان ماسک شاهد اصلاح قیمت قابل توجهی در روزهای اخیر بوده است و در 30 روز گذشته بیش از 14 درصد ریزش کرده است که دلیل آن کاهش احساسات بازار پیرامون هیاهوی ایجاد شده توسط صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین است. بعد از رسیدن به بالاترین سطح 11 ماهه 0.1073 دلار در 11 دسامبر 2023، دوج کوین یک ریزشی را تا سطح 0.073 دلار تجربه کرد. با این حال توانست در 7 روز روند نزولی خودش را بشکند و 2 درصد افزایش یابد.
نکته قابل توجه این است که علی مارتینز یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال تحلیلی برای دوج کوین(DOGE) منتشر کرده است که در آن از احتمال بالا رفتن این میم کوین می گوید. علی مارتینز در تحلیل اخیر خود می گوید که دوج کوین در موقعیت خرید قرار گرفته است و اگر شکست مقاومت های صعودی ادامه یابد، دوج ممکن است به سمت بازپس گیری 0.1 دلاری حرکت کند، محدوده قیمتی که در پایان سال 2023 دیده بود. بسیاری از تریدرها انتظار اهداف بالاتری را دارند، چون ایلان ماسک غول فناوری صاحب ایکس، شبکه دوج کوین را در اکوسیستم مالی خود جای داده است. یکی از سوالاتی که در مورد دوج کوین مطرح است این است که دلایل پرطرفدار بودن دوج کوین چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال دوج کوین(DOGE) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی بازگشت قیمت دوج کوین به سطح 0.1 دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از میم کوین های محبوب در بازار است که در اواخر سال 2023 سطح 0.1 دلار را تاچ کرده بود. این رمز ارز اکنون در سطح پایین تری معامله می شود و یکی از تحلیلگران مشهور بازار پیش بینی کرده که دوج کوین می تواند سطح 0.1 دلار را پس بگیرد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا دوج کوین(DOGE) می تواند به سطح 0.1 دلار برسد؟
سوال امنیتی :1+89 = ?