یک تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت سولانا به 750 دلار می رسد

1402/10/26
یک تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت سولانا به 750 دلار می رسد

یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو می گوید که قیمت سولانا(SOL) می تواند به 750 دلار برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال سولانا را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که جیک گاگین، یوتیوبر ارز دیجیتال، پیش بینی قابل توجه قیمت خودش را برای ارز دیجیتال سولانا به اشتراک گذاشته است و گفته است که توکن کریپتو به 750 دلار خواهد رسید. تحلیلگران ارزهای دیجیتال به همین جا بسنده نکرد، چون او همچنین یک چارچوب زمانی برای رسیدن به این سطح قیمت را ارائه کرد.
قیمت سولانا در سال 2025 به 750 دلار می رسد!
گاگین که یکی از تحلیلگران مشهور در بازار ارزهای دیجیتال است گفت که انتظار دارد سولانا تا سال 2025 به سطح 750 دلار برسد. در ویدیوی همراه، او دلایل متعددی را برای این احساس صعودی بیان کرد. برای اولین بار او به این واقعیت اشاره کرد که شبکه سولانا اتفاقا سریع تر، ایمن تر و بسیار مقرون به صرفه تر از اتریوم است.
به گفته این تحلیلگر، کاربران بیشتری از اتریوم و سایر شبکه ها احتمالا به شبکه سولانا(Solana) مهاجرت می کنند، چون پروژه های بیشتری بر روی آن ساخته می شوند. این بر اساس انتظار او است که سولانا رقیب برتر اتریوم در روند صعودی بعدی باشد. گاگین همچنین انتظار داشت که سولانا(SOL) تنها بعد از بیت کوین و اتریوم به سومین توکن بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل خواهد شد. سولانا یکی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد در بازار است.
دلیل دوم اینکه چرا تحلیلگر نسبت به سولانا(SOL) صعودی است، به این دلیل است که چگونه از رسوایی FTX به طور قابل توجهی بهبود یافته است. سولانا در قلب آن قرار داشت، چون بنیانگذار صرافی ارز دیجیتال سام بنکمن فرید یکی از بزرگترین حامیان توکن بود. سولانا در نتیجه این امر در حالی که در میانه بازار نزولی قرار داشت به زیر 10 دلار ریزش کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک تحلیلگر کریپتو می گوید که قیمت سولانا به 750 دلار می رسد
سوال امنیتی :4+37 = ?