هش ریت بیت کوین در بحبوحه تایید ETF افزایش یافته است

1402/10/25
هش ریت بیت کوین در بحبوحه تایید ETF افزایش یافته است

بر اساس داده های منتشر شده، هش ریت بیت کوین در بحبوجه تایید ETF بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را بررسی کرده و بهترین تصمیم را برای خرید و فروش بیت کوین بگیرید تا یک معامله پرسود انجام دهید.
توجه داشته باشید که نرخ هش بیت کوین، یعنی قدرت محاسباتی شبکه که اخیرا در میان شور و هیجانی که با شروع ETFهای بیت کوین در ایالات متحده به وجود آمد، به بالاترین حد خود رسیده است. طبق داده های IntoTheBlock، هش ریت بیت کوین در 11 ژانویه به بالاترین حد خود یعنی 630.91 میلیون TH/s یا 630 EH/s رسید، کمتر از 24 ساعت بعد از تایید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات میزان هش ریت بیت کوین افزایش یافت.
هش ریت بیت کوین به بالاترین حد خود رسید!
هش ریت کل قدرت محاسباتی ترکیبی مورد استفاده برای استخراج بیت کوین های جدید و پردازش تراکنش ها را اندازه گیری می کند که این مسئله بر آینده بیت کوین نیز تاثیر می گذارد. هش ریت استخراج بیت کوین از سال 2021 بدون توجه به احساسات بازار، خواه صعودی یا نزولی، در حال افزایش مداوم بوده است و بیت کوین را به عنوان امن ترین شبکه ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است.
با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط Coinwarz، هش ریت بیت کوین در سال 2023 با 266 EH/s شروع شد و این سال را با 598 EH/s به پایان رساند که رشد 125 درصدی را نشان می دهد. هش ریت در 11 ژانویه به بالاترین حد خود یعنی 630 EH/s افزایش یافت و زمان بندی آن تصادفی نبود. افزایش نرخ هش ریت بیت کوین درست بعد از آن اتفاق افتاد که SEC اولین ETFهای بیت کوین اسپات ایالات متحده آمریکارا تایید کرد تا درها را برای سرمایه گذاران جریان اصلی باز کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هش ریت بیت کوین در بحبوحه تایید ETF افزایش یافته است
سوال امنیتی :8+44 = ?