چرا مدیر عامل بلک راک از ETF اتریوم حمایت می کند؟

نوشته شده در : 1402/10/24

حمایت لری فینک، مدیر عامل شرکت BlackRock از ETF اتریوم! آیا دوست دارید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF اتریوم می تواند به این زودی تایید شود؟ چرا مدیر عامل بلک راک به تایید ETF اتریوم تاکید کرده است؟ اگر ETF اتریوم تایید شود، قیمت اتریوم چه تغییراتی را تجربه می کند؟ چه آینده ای را می توانیم برای ارز دیجیتال اتریوم(ETF) پیش بینی کنیم؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اگر شما قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار پیرامون ETF اتریوم را زیر نظر بگیرید تا بتوانید از نوسانات قیمت اتریوم سود به دست آورید. به نظر می رسد مدیر عامل شرکت بلک راک از ETF اتریوم حمایت می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF اتریوم روی قیمت این رمز ارز برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت مدیر عامل بلک راک از ETF اتریوم بپردازیم.

ETF چه تاثیری روی قیمت اتریوم می گذارد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF چه تاثیری روی قیمت اتریوم می گذارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که اگر کسی به ارز اتریوم علاقه داشته باشد، باید آن را با روش های مختلفی خریداری کند. ولی در صورت تایید صندوق قابل معامله اتریوم در بورس(ETF) یک راه دیگر نیز اضافی می شود و آن نیز خرید غیر مستقیم اتریوم با استفاده از خرید سهام ETF اتریوم است. اگر ETF اتریوم تایید شود، قیمت اتریوم تحت تاثیر قرار گرفته و رشد قابل توجهی را تجربه می کند.
جالب است بدانید، اگرچه کاربران به صورت مستقیم مالک اتریوم(ETH) نمی شوند، ولی صندوق های ETF دیگر پیچیدگی های یادگیری و آموزش صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز و همچنین بررسی کیف پول ها برای انتخاب ایمن ترین کیف پول به قصد نگهداری اتریوم را ندارند و این مسئله باعث می شود که عموم مردم به کمک ETFها به ارزهای دیجیتال مانند اتریوم دسترسی داشته باشند. همچنین در نظر بگیرید که ETFها می توانند ریسک سرمایه گذاری را کاهش دهند. خرید سهام ETF اتریوم مزیت های زیادی به همراه دارد که این مسئله باعث می شد تا مردم نسبت به خرید سهام ETF اتریوم اقدام کنند و قیمت اتریوم بالا رود.

حمایت مدیر عامل بلک راک از ETF اتریوم

توجه داشته باشید که مدیر عامل شرکت BlackRock حمایت خود از ETF اتریوم را آشکار کرد. غول مدیریت دارایی ممکن است اکنون به دنبال فهرست کردن یک محصول معادل برای اتریوم، توکن بومی شبکه اتریوم به عنوان بخشی از سفر مداوم خود به سمت توکن سوزی باشد.
نکته قابل توجه این است که اگر ETF اتریوم تایید شود، سرمایه گذاران به خرید سهام ETF اتریوم روی می آورند و این مسئله باعث می شود تا تقاضا برای خرید ETF اتریوم افزایش پیدا کند. iShares Bitcoin Trust بلک راک یکی از چندین محصولی از این دست بود که اولین معاملات خود را در ایالات متحده در روز پنجشنبه بعد از تایید کمیسیون SEC در روز چهارشنبه انجام داد. مدیر عامل شرکت بلک راک معقتد است که راه اندازی ETF اتریوم می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد و قیمت اتریوم را بالا ببرد.
غول مدیریت دارایی شرکت BlackRock یا همان لری فینک ممکن است در حال حاضر به دنبال لیست کردن محصولی معادل برای توکن بومی شبکه اتریوم به عنوان بخشیاز سفر مداوم خود به سمت توکن سوزی باشد. توکن سازی اصطلاحی است برای نمایش دارایی ها در قالب یک توکن در بلاک چین. بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال در بازار رمز ارزها نیز منتظر تایید شدن ETF اتریوم هستند. یکی از پیشنیازهای معامله ارز دیجیتال اتریوم ساخت کیف پول اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF اتریوم روی قیمت این رمز ارز برای شما ارائه کنیم و به بررسی حمایت مدیر عامل بلک راک از ETF اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، مدیر عامل شرکت بلک راک(BlackRock) از صندوق قابل معامله اتریوم در بورس(ETF) حمایت می کند. اگر ETF اتریوم تایید شود، می توان انتظار داشت که قیمت اتریوم رشد قابل توجهی را تجربه کند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا مدیر عامل بلک راک از ETF اتریوم حمایت می کند؟
سوال امنیتی :3+39 = ?