چرا اولین ETF بیت کوین با سود دو رقمی معامله شد؟

نوشته شده در : 1402/10/24

با توجه به بررسی های انجام شده، اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده آمریکا با سود دو رقمی خرید و فروش شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا ETF بیت کوین مورد استقبال سرمایه گذاران و تریدرهای زیادی قرار گرفته است؟ چه آینده ای در انتظار ETF بیت کوین است؟ آیا ETF بیت کوین در آینده می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی به دست آورید. ETF بیت کوین صندوق قابل معامله ای است که این روزها به یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو تبدیل شده است. اگر می خواهید با خرید بیت کوین سود به دست آورید، همواره باید اخبار مربوط به صندوق قابل معامله بیت کوین را زیر نظر داشته باشید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی معامله اولین ETF بیت کوین با سود دو رقمی بپردازیم.

ETF چگونه قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF چگونه قیمت بیت کوین را بالا می برد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF یکی از عوامل اصلی بالا رفتن قیمت بیت کوین است که شما می توانید از نوسانات ایجاد شده در قیمت بیت کوین سود به دست آورید. این روزها خبرهای زیادی در مورد ETF بیت کوین منتشر می شود که این اخبار باعث می شوند تا قیمت بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کند. اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ETF بیت کوین را تایید کرده است که این خبر فعلا تاثیری بر قیمت بیت کوین نگذاشته است. این صندوق روی آینده بیت کوین تاثیر می گذارد.
جالب است بدانید، کارشناسان و تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال پیش بینی کرده بودند که زمانی که ETF بیت کوین تایید شد، قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کند. در حالی که فعلا تاثیر خاصی روی قیمت بیت کوین نگذاشته است. ولی انتظار می رود قیمت بیت کوین بالا می رود و سرمایه گذاران و هولدرهای بیت کوین سود زیادی به دست می آورند. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43112 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش یافته است.

معامله اولین ETF بیت کوین با سود دو رقمی

توجه داشته باشید که اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده با سود دو رقمی خرید و فروش شد. طبق خبرهای منتشر شده، صندوق قابل معامله در بورس(ETF) در ایالات متحده یک روز بعد از تایید آن توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار معاملات خودش را در پیش از بازار شروع کرده است. اریک بالچوناس تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، به این مسئله اشاره کرد که در زمان نوشتن این مطلب، IBIT حجم قابل توجهی از سهام به ارزش 2 میلیون دلار را در پیش از بازار معامله کرده بود. همچنین او اضافی کرد که چنین حجم بالایی اولین روز کامل عالی برای یک ETF متوسط خواهد بود، ولی همچنین هشدار داد که این حجم اولیه ممکن است مبتنی بر BlackRock باشد.
نکته قابل توجه این است که معاملات رسمی برای هر 11 ETF بیت کوین زمانی که بازارها در 11 ژانویه باز می شود، شروع می شود. با این حال، داده های معاملات قبل از بازار برای محصول سرمایه گذاری تنظیم شده جدید برای سرمایه گذاران ایالات متحده صعودی به نظر می رسد. قیمت بیت کوین واکنش زیادی به تایید رسمی اولین ETF بیت کوین نشان نداد که قبل و بعد از تایید حدود 46 هزار دلار معامله می شد. بسیاری از علاقه مندان به رمز ارزها اشاره کردند که قیمت بیت کوین واکنش زیادی به اخبار جعلی تایید ETF در 9 ژانویه نشان داد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی معامله اولین ETF بیت کوین با سود دو رقمی بپردازیم. همانطور که گفته شد، صندوق قابل معامله بیت کوین یا همان ETF یکی از عوامل اصلی بالا رفتن قیمت بیت کوین است که شما می توانید از نوسانات ایجاد شده در قیمت بیت کوین سود به دست آورید. اولین ETF بیت کوین در ایالات متحده با سود دو رقمی معامله شد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا اولین ETF بیت کوین با سود دو رقمی معامله شد؟
سوال امنیتی :9+61 = ?