ارز پترو ونزوئلا بعد از شش سال در 15 ژانویه بسته می شود

1402/10/23
ارز پترو ونزوئلا بعد از شش سال در 15 ژانویه بسته می شود

ارز دیجیتال پترو بخت برگشته ونزوئلا بعد از 6 سال در 15 ژانویه تعطیل می شود. کریپتو که به عنوان ضربه ای علیه تحریم های ایالات متحده در نظر گرفته شده بود، هیچ وقت در داخل یا خارج از کشور پذیرفته نشد و با رسوایی فلج شد. شما می توانستید این رمز ارز را تا قبل از 15 ژانویه از صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید.
توجه داشته باشید که بر اساس گزارش های مطبوعاتی، ارز دیجیتال ملی ونزوئلا، پترو(PTR) در 15 ژانویه فعالیت خودش را متوقف می کند. این رمز ارز در سال 2018 برای کمک به کشور برای دور زدن تحریم های ایالات متحده ایجاد شد، ولی هیچ وقت به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفت. بنا بر گزارش ها، تعطیلی پترو در وب سایت دولتی اختصاص داده شده به سکه اعلام شده بود، ولی این سایت در زمان نوشتن این مقاله در دسترس نبود.
بخش اداری وب سایت Patria ونزوئلا بنا بر گزارش ها تنها جایی که پترو در آن معامله می شود، تنها با رمز عبور قابل دسترسی است. کریپتو دولتی با پشتوانه نفت بعد از کاهش شدید ارز فیات کشور، بولیوار، تحت فشار تحریم های ایالات متحده و بعد از بیت کوین راه اندازی شد. قبلا جای پای محکمی در کشور به دست آورده بود. صدور پترو به دستور نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا انجام شد، ولی پارلمان با آن مخالفت کرد.
اگر قصد سرمایه گذاری در رمز ارزها را دارید، باید امنیت در ارزهای دیجیتال را زیر نظر بگیرید. سکه در سال 2020 به عملکرد کامل رسید، ولی علیرغم تلاش های دولت مادورو برای تبلیغ آن به 10 کشور عضو اتحاد بولیواری برای مردم آمریکای ما هیچ وقت در خارج از کشور معامله نشد. تلاش هایی برای تشویق استفاده از آن در داخل انجام شد، ولی هیچ وقت به صورت قانونی تبدیل نشد، به این معنی که پذیرش آن اجباری نبود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارز پترو ونزوئلا بعد از شش سال در 15 ژانویه بسته می شود
سوال امنیتی :8+77 = ?