نویسنده مشهور امور مالی می گوید قیمت بیت کوین به 150000 دلار می رسد

نویسنده مشهور امور مالی می گوید قیمت بیت کوین به 150000 دلار می رسد

نوشته شده در : 1402/10/22

نویسنده مشهور امور مالی می گوید که قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار می رسد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت قیمت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید تا بتوانید معامله پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید، رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور امور مالی نظرات خودش را در مورد مسیر آینده قیمت بیت کوین(BTC) به اشتراک گذاشته است. نویسنده که با جامعه کریپتو غریبه نیست، می گوید که بیت کوین می تواند تا 150 هزار دلار افزایش یابد و در عین حال فاش کند که چه چیزی باعث این افزایش قیمت قابل توجه خواهد شد. چه چیزی باعث افزایش بیت کوین به 150 هزار دلار می شود.
کیوساکی در پستی در پلتفرم X(توییتر سابق) خود اشاره کرد که ETFهای بیت کوین عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین به 150000 دلار خواهد بود. با این حال، او دقیقا نگفت که بیت کوین چه زمانی به این سطح قیمت خواهد رسید، چون فقط اظهار داشت که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. با این پیش بینی، نویسنده به فهرست رو به رشدی از افرادی اضافی می شود که معتقد هستند تایید این وجوه برای بیت کوین بسیار زیاد است.
بهتر است بدانید، کیوساکی از ورود سریع به ارزهای دیجیتال برتر نیز ابراز هیجان کرد. او انتظار دارد که قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش باشد، چون می گوید که به خرید ادامه خواهد داد و بیت کوین بیشتری را به سبد سهام خود اضافی می کند. او همچنین موردی را برای طلا و نقره مطرح کرد، چون تورم همچنان در بالاترین حد خود قرار دارد. به گفته این شخص، تنها بازنده کسانی هستند که دلارهای فیات جعلی آمریکا را پس انداز می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نویسنده مشهور امور مالی می گوید قیمت بیت کوین به 150000 دلار می رسد
سوال امنیتی :2+86 = ?