پرداخت ارزهای دیجیتال در سال 2023 به شکل بی سابقه ای افزایش داشته است

پرداخت ارزهای دیجیتال در سال 2023 به شکل بی سابقه ای افزایش داشته است

نوشته شده در : 1402/10/22

گزارش CoinGate نشان می دهد که پرداخت های ارز دیجیتال در سال 2023 به سطوح بی سابقه ای افزایش یافت. ارزهای دیجیتال شکل مجازی پول های فیزیکی هستند که شما می توانید با استفاده از رمز ارزها پرداخت های خودتان را انجام دهید. نکته قابل توجه این است که خرید و فروش رمز ارز در صرافی ارز دیجیتال انجام می شود.
توجه داشته باشید که در سال 2023 شاهد افزایش قابل توجهی در پرداخت های ارز دیجیتال بودیم که نشان دهنده نقطه عطفی در پذیرش رمز ارزها برای معاملات خرده فروشی و تجارت الکترونیک بود. طبق گزارش اخیر CoinGae یک شرکت پردازشگر پرداخت کریپتو، تعداد پرداخت های ارز دیجیتال پردازش شده به اوج های خیره کننده ای رسیده است که نشان دهنده رشد و تنوع قوی در چشم انداز رمز ارزها است.
افزایش در پرداخت های ارز دیجیتال
در سال 2023، کوین گیت 1294058 پرداخت ارز دیجیتال را پردازش کرد که نسبت به رکورد قبلی 39.4 درصد افزایش داشت. این رشد تصاعدی، معادل یک پرداخت در هر 24 ثانیه، بر شتاب گرفتن پذیرش ارز دیجیتال تاکید می کند. قابل ذکر است که تقریبا یک سوم از کل تراکنش های پردازش شده توسط CoinGate در ده سال گذشته در سال 2023 رخ داده است که بر افزایش محبوبیت رمز ارزها تاکید دارد.
بر اساس این گزارش، ادغام کیف پول Binance Pay در خدمات پرداخت CoinGate در مارس 2023 نقش مهمی در افزایش این رشد ایفا کرد. بایننس پی 8.2 درصد از کل پرداخت های ارز دیجیتال را در سال 2023 به خود اختصاص داد که نشان دهنده افزایش مداوم استفاده در طول سال است. این روند صعودی، از 4.5 درصد در مارس به 13 درصد در دسامبر نشان دهنده پذیرش و استفاده رو به رشد Binance Pay به عنوان روش پرداخت ترجیحی است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پرداخت ارزهای دیجیتال در سال 2023 به شکل بی سابقه ای افزایش داشته است
سوال امنیتی :9+88 = ?