صرافی کوین بیس(Coinbase) به کشورهای آفریقایی هم رسید

صرافی کوین بیس(Coinbase) به کشورهای آفریقایی هم رسید

نوشته شده در : 1402/10/23

صرافی کوین بیس(Coinbase) به کشورهایی آفریقایی نیز رسید. توجه داشته باشید که در 11 ژانویه صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از مشارکت خود با Yellow Card بزرگ ترین و اولین رمپ روشن و خاموش استیبل کوین دارای مجوز در قاره آفریقا، برای گسترش دسترسی محصولات خود به اقتصادهای نوظهور در سراسر قرار آفریقا، رونمایی کرد.
جالب است بدانید صرافی کوین بیس از طریق همکاری جدید با Yellow Card دسترسی به محصولات خودش را گسترش خواهد داد و از 20 کشور آفریقایی شروع می شود. آنها دسترسی میلیون ها کاربر آفریقایی به USD Coin را در کیف پول کوین بیس و برنامه Yellow Card فراهم می کنند.
هر دو شریک انتظار دارند آزادی اقتصادی را در بسیاری از این کشورها که اقتصادهایشان از تورم بالا و وابستگی به وجوه وجه و فقدان یک سیستم مالی مدرن که نسل های جوان به شدت به دنبال آن هستند، افزایش دهند. برنامه آنها برای دسترسی تر کردن سیستم مالی جهانی برای دستیابی به دسترسی آزاد به یک سیستم مالی مدرن تر و جهانی تر، آنها دسترسی به USDC را طبق کارمزدهای ارزان تر و تراکنش های سریع تر از نقل و انتقالات سنتی از فوریه 2024 تسهیل می کنند.
در کیف پول کوین بیس کاربران می توانند USDC را به طور مستقیم از برنامه کیف پول خود خریداری کنند و همچنین USDC را بدون هیچ هزینه ای به برنامه های پیام رسانی و رسانه های اجتماعی ارسال کنند، همانطور که اشاره کردند:
کاربران کوین بیس که یکی از انواع صرافی های رمز ارز است، می توانند به راحتی USDC را بدون هزینه در هر پلتفرمی که می توانند پیوندی را به اشتراک بگذارند. از جمله برنامه های پیام رسانی مانند iMessage، WhatsApp و تلگرام و از طریق برنامه های محبوب رسانه های اجتماعی و ایمیل ارسال کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد صرافی کوین بیس(Coinbase) به کشورهای آفریقایی هم رسید
سوال امنیتی :7+73 = ?