چرا حجم معاملات ETF بیت کوین در روز اول به 4.5 میلیارد دلار رسید؟

نوشته شده در : 1402/10/24

حجم معاملات ETF بیت کوین در روز اول به 4.5 میلیار دلار رسید که رقم قابل توجهی است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا ETF بیت کوین مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته است؟ چرا سرمایه گذاران ترجیح می دهند که روی سهام ETF بیت کوین سرمایه گذاری کنند؟ مزیت های سرمایه گذاری روی سهام ETF بیت کوین چیست؟
بازار کریپتو و خرید ارز دیجیتال یکی از محبوب ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود زیادی کسب کنید. ETF بیت کوین یکی از بحث های داغ در بازار کریپتو است که اخیرا سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آن را تایید کرده است و حجم معاملات این صندوق در روز اول به 4.5 میلیارد دلار رسید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد علاقه سرمایه گذاران به ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی حجم معاملات 4.5 میلیارد دلاری ETF بیت کوین در روز اول بپردازیم.

علاقه سرمایه گذاران به ETF بیت کوین

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا سرمایه گذاران به صندوق ETF بیت کوین علاقه دارند؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صندوق ETF بیت کوین یکی از بهترین صندوق های قابل معامله بیت کوین در بورس است که شما می توانید سهام ETF بیت کوین را از بورس ایالات متحده آمریکا خریداری کنید و از نوسانات قیمت ارز بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید که بعد از مدت ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صندوق ETF بیت کوین را تایید کرد. در حال حاضر افراد می توانند با خیال راحت روی سهام ETF بیت کوین سرمایه گذاری کنند. 
جالب است بدانید، سرمایه گذاری روی ETF بیت کوین مزایای زیادی به همراه دارد که این مسئله باعث می شود تا محبوبیت زیادی به دست آورد. سرمایه گذاران و معامله گران که تحمل ریسک از دست دادن بیت کوین های خودشان و یا گم کردن رمز عبور کیف پول بیت کوین را ندارند، می توانند وارد صندوق سرمایه گذاری بیت کوین در بورس آمریکا شده و نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام کنند. این مسئله باعث می شود تا صندوق قابل معامله بیت کوین محبوبیت زیادی به دست آورد. از آنجایی که سرمایه گذاری روی سهام ETF بیت کوین هیچ ریسکی ندارد، این صندوق مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته است.

حجم معاملات 4.5 میلیارد دلاری ETF بیت کوین در روز اول

توجه داشته باشید که صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس(ETF) با رونق زیادی راه اندازی شده اند و ETFهای بلک راک، گری اسکیل و فیدلیتی در مجموع در صدر قرار گرفته اند. با این حال، یک صادرکننده نتوانست آنطور که انتظار می رفت شروع به کار کند. داده های منتشر شده از یاهو فایننس نشان می دهد که حجم کل ده ETF بیت کوین به بیش از 4.5 میلیارد دلار در کل حجم معاملات روز اول رسیده است.
بهتر است بدانید، ETF بیت کوین Hashdex در 11 ژانویه شروع به معامله نکرد. در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بایگانی Hashdex را تایید کرد که اجازه می داد سهام ETF بیت کوین در بورس های آمریکا لیست شود. حجم معاملات شامل جریان های ورودی و خروجی می شود و تصویر کاملی از اینکه چه مقدار از فعالیت معاملاتی روز خرید در مقابل فروش بوده است را نشان می دهد. اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد بلومبرگ ETF، این نظریه را مطرح کرد که اکثریت قریب به اتفاق فعالیت های تجاری برای GBTC به فروش می رسد، چون سرمایه گذاران از صندوق به محصولات جدیدتر با کارمزد پایین تر می چرخند. یکی از مسائلی که باید در بازار ارزهای دیجیتال توجه داشت حباب قیمت ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد علاقه سرمایه گذاران به ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی حجم معاملات 4.5 میلیارد دلاری ETF بیت کوین در روز اول بپردازیم. همانطور که گفته شد، حجم معاملات صندوق ETF بیت کوین در اولین روز معاملاتی به بیش از 4.5 میلیارد دلار رسید. این مسئله نشان می دهد که صندوق های ETF بیت کوین محبوبیت زیادی به دست آورده اند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا حجم معاملات ETF بیت کوین در روز اول به 4.5 میلیارد دلار رسید؟
سوال امنیتی :7+93 = ?