3 ارز دیجیتالی که در این هفته باید از آنها دوری کنید

1402/10/24
3 ارز دیجیتالی که در این هفته باید از آنها دوری کنید

3 ارز دیجیتالی که در این هفته باید از آنها دوری کنید. یک چارچوب قوی مدیریت ریسک برای هر کسی که به دنبال موفقیت در تجارت رمز ارزها است، ضروری محسوب می شود. این رویکرد از سرمایه گذاری ها در میان شرایط بازار رمز ارزها بسیار نوسان و به سرعت در حال تحول محافظت می کند.
اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت بازار کریپتو را زیر نظر بگیرید. در این زمینه، معامله گران و تریدرها می توانند از استراتژی های مدیریت ریسک متفاوتی استفاده کنند که یکی از روش های کلیدی آن دوری کردن از ارزهای دیجیتال شکست خورده است. این استراتژی به ویژه در محافظت از معامله گران در برابر تغییرات ناگهانی روند که می تواند منجر به زیان های قابل توجهی شود، موثر است.
در میان ابزارهای مدیریت ریسک، شاخص قدرت نسبی یا همان RSI برجسته و پرکاربرد است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید با استفاده از اندیکاتور RSI روند کلی ارزهای دیجیتال را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید. تریدرهای ارز دیجیتال معمولا از RSI برای تشخیص اینکه یک دارایی بیش از حد خرید شده است استفاده می کنند. این ممکن است نشان دهنده یک روند نزولی معلق باشد. از طرف دیگر، توکن های پیش فروش می توانند قبل از افزایش ناگهانی قیمت در بازاری با روند نزولی باشند.
به طور خاص، Finbold با توجه به وضعیت بازار کریپتو در 13 ژانویه، سه ارز دیجیتال را معرفی کرد که باید در این هفته از آنها دوری کرد. اتریوم نیم سرویس(ENS)، ارز دیجیتال SUI و رمز ارز People سیگنال های خرید بیش از حد و بنابراین خطرات اضافی را نشان می دهند. بنابراین، اگر از این رمز ارزها در معاملات خود دوری کنید، محتمل ضررهای بزرگ و سنگین نمی شوید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 ارز دیجیتالی که در این هفته باید از آنها دوری کنید
سوال امنیتی :6+67 = ?