پیش بینی قیمت بیت کوین، آیا BTC ناحیه 34 هزار دلار را پس می گیرد؟

1402/10/25
پیش بینی قیمت بیت کوین، آیا BTC ناحیه 34 هزار دلار را پس می گیرد؟

طبق تحلیل های انجام شده، احتمال دارد قیمت بیت کوین(BTC) به 34 هزار دلار برسد. یکی از تحلیلگران مشهور بازار ارز دیجیتال حرکت بعدی بیت کوین را با این الگوی نمودار پیش بینی می کند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را شناسایی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.
با وجود اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا معامله ETFهای بیت کوین را تایید کرده است، بیت کوین(BTC) در هفته گذشته عملکرد قیمتی شگفت انگیزی داشت. قیمت این رمز ارز پرچمدار در اوج این خبر مثبت تقریبا به 49 هزار دلار رسید، ولی از آن زمان به زیر 43 هزار دلار بازگشت. توجه داشته باشید که علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال در پلتفرم X، بینشی از جو بازار فعلی بیت کوین ارائه کرده است و تاکید می کند که قیمت این رمز ارزممکن است در هفته های آینده با فشار نزولی بیشتری روبرو شود.
پیش بینی کاهش 20 درصدی قیمت بیت کوین
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید در پست اخیر در X، کارشناس ارزهای دیجیتال بروز رسانی تجزیه و تحلیل خود از نمودار قیمت بیت کوین در بازه زمانی سه روزه را به اشتراک گذاشت. در 4 ژانویه، مارتینز ابتدا یک کانال موازی صعودی را شناسایی کرد که به نظر می رسد از سپتامبر 2023 بر روند قیمت بیت کوین حاکم است. در تحلیل قیمت، یک کانال موازی صعودی یک الگوی تحلیل تکنیکال است که دارای دو خط روند موازی شیب دار به سمت بالا است.
در حالی که بیشتر یک الگوی نمودار صعودی است، کانال صعودی که بیت کوین در پیش گرفته شده است، می تواند با یک کندل شکسته شود و قیمت کوین(BTC) وارد روند نزولی شود. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت 42500 دلار معامله می شود که انتظار می رود بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت بیت کوین، آیا BTC ناحیه 34 هزار دلار را پس می گیرد؟
سوال امنیتی :3+43 = ?