چرا کنسریوم هنگ کنگ ریپل را از میان شاخص رمز ارزها حذف می کند؟

نوشته شده در : 1402/10/25

کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ ریپل(XRP) را از میان شاخص ارزهای دیجیتال برتر حذف می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ اعلام کرده که ریپل شایستگی قرار گیری در رتبه های برتر را ندارد؟ کدام ارز دیجیتال جایگزین ریپل شد؟
اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که فرصت های کسب سود زیادی را در اختیار معامله گران و تریدرها قرار می دهد. بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که ریپل نیز به عنوان یکی از رمز ارزهای محبوب شناخته می شود که کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ این ارز را از میان شاخص ارزهای دیجیتال حذف می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز دیجیتال رپیل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حذف ریپل از میان شاخص رمز ارزها توسط هنگ کنگ بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز دیجیتال ریپل(XRP) چگونه است؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که وضعیت فعلی ارز دیجیتال ریپل(XRP) چگونه است؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ارز دیجیتال ریپل یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی به دست آورید. ریپل(XRP) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.58 دلار معامله می شود که تحلیلگران و کارشناسان بازار انتظار دارند که قیمت این رمز ارز می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.
ارز دیجیتال ریپل موضع پیش بینی های مختلفی بوده، طوری که برخی از تحلیلگران اوج بالای 100 دلاری و برخی دیگر سقوط قیمت به زیر 0.10 دلار را پیش بینی می کنند. علی رغم ثبت جهش های قابل توجه قیمت در سال 2023 و امیدوارکننده سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به یک روند صعودی بزرگ، اخیرا ریپل با مشکل روبرو شده است. بر اساس داده ها این ارز دیجیتال در حال حاضر در حدود 0.57 دلار معامله می شود که شاهد کاهش 5 درصدی در 30 روز گذشته بوده است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که روند منفی ریپل برای مدت طولانی ادامه نخواهد داشت.

حذف ریپل از میان شاخص رمز ارزها توسط هنگ کنگ

توجه داشته باشید که کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ کنگ ارز دیجیتال ریپل(XRP) را از شاخص جهانی رمز ارزها حذف می کند و این مسئله باعث شده تا سروصدای زیادی در بازار کریپتو برپا شود. بهتر است بدانید ارز دیجیتال سولانا جایگاه ریپل را در شاخص پنج ارز دیجیتال برتر دنیا HKVAC به دست گرفت و ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) در میان نوسانات بازار در 30 روز گذشته جایگزین ترون شد.
نکته قابل توجه این است که کنسرسیوم دارایی های مجازی هنگ کنگ بازبینی هایی را در پنج شاخص برتر و کلی ارزهای دیجیتال خود به استثنای چندین رمز ارز معروف اعلام کرده است. در بیانیه اخیر که رتبه بندی صرافی های ارز دیجیتال و شاخص های بازار کریپتو را ارائه می کند، نشان داد که ریپل از پنج شاخص برتر ارزهای دیجیتال حذف می شود و سولانا جایگزین آن می شود. در دسامبر 2023، کوین تلگراف گزارش داد که سولانا برای اولین بار از نظر ارزش بازار از رپیل پیشی گرفته است و آن را به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ دنیا تبدیل کرده است. رایان مک میلین نیز مدیر سرمایه گذاری مرکل تری کپیتال، قبلا به کوین تلگراف گفته بود که بیشتر تبلیغات پیرامون آواکس می تواند ناشی از همکاری بانک های سنتی مانند جی پی مورگان با بنیاد آوالانچ باشد. یکی از راه های موفیت در بازار ارز دیجیتال شناخت مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز دیجیتال رپیل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی حذف ریپل از میان شاخص رمز ارزها توسط هنگ کنگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا کنسرسیوم دارایی مجازی هنگ گنگ این رمز ارز را از میان 5 شاخص ارزهای دیجیتال حذف کرد و ارز دیجیتال آوالانچ جایگزین این رمز ارز شد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کنسریوم هنگ کنگ ریپل را از میان شاخص رمز ارزها حذف می کند؟
سوال امنیتی :7+82 = ?