3 بلاک چین توکن سازی برتر از نظر ChatGPT

1402/10/27
3 بلاک چین توکن سازی برتر از نظر ChatGPT

ربات هوش مصنوعی ChatGPT سه بلاک چین توکن سازی امیدوارکننده را به پیروی از شرک بلک راک انتخاب می کند. بازار کریپتو شامل بلاک چین ها و ارزهای رمزنگاری شده مختلفی است که شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارزها به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.
توجه داشته باشید که در مصاحبه اخیر لری فینک مدیر عامل شرکت بلک راک(BalckRock نسبت به توکن سازی دارایی های مالی خوش بینی نشان داد. به دنبال رهبری بلک راک، فینبولد به ChatGPT روی آورد تا اطلاعاتی در مورد ارزهای دیجیتال امیدوارکننده متمرکز بر توکن سازی داشته باشد. تلویزیون بلومبرگ مصاحبه فوق را در 12 ژانویه بعد از تایید ETF های بیت کوین پخش کرد. در این مورد لری فینک توضیح داد که فکر می کند گام های بعدی در امور مالی و سرمایه گذاری چیست.
شبکه های بلاک چین اتریوم(Ethereum)، پولکادات(Polkadot) و تزوس(Tezos) از جمله بهترین بلاک چین های توکن سازی است که ربات هوش مصنوعی به آنها تاکید کرده است. با این حال، درک این نکته مهم است که مدل های هوش مصنوعی مانند ChatGPT ناقص هستند. این ابزارها معمولا اشتباه می کنند و هیچ تضمینی وجود ندارد که ارزهای دیجیتال امیدوارکننده بالا در حرکت رو به جلو عمل کنند.
در نتیجه، سرمایه گذاران باید همیشه در هر پروژه ای که می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند، دقت لازم را انجام دهند. علاوه بر این، پیروی از رهبری غول های مالی مانند BlackRock ممکن است سرمایه گذاران را در موقعیتی منفعل و مستعد دستکاری بازار قرار دهد. مثل همیشه، حفظ احتیاط و سرمایه گذاری عاقلانه بسیار مهم است. برای درک درست این خبر توصیه می کنیم تا ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال را به طور کامل بررسی کنید. هوش مصنوعی کاربردهای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال دارد که از جمله کاربردهای آن می توان به پیش بینی رمز ارزها اشاره کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد 3 بلاک چین توکن سازی برتر از نظر ChatGPT
سوال امنیتی :5+49 = ?