چرا BlackRock پیشتاز حجم ETF بیت کوین است؟

نوشته شده در : 1402/10/27

طبق بررسی های انجام شده، شرکت بلک راک(BlackRock) پیشتاز حجم ETF بیت کوین است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا حجم معاملات سهام ETF بیت کوین شرکت بلک راک در حال افزایش است؟ چگونه می توان نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین بلک راک اقدام کرد؟ آیا ارزش سهام ETF بیت کوین در حال افزایش است؟ تحلیلگران چه پیش بینی نسبت به آینده ETF بیت کوین ارائه کردند؟
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، بهتر است بدانید بیت کوین یکی از پرنوسان ترین رمز ارزهای بازار کریپتو است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود. قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و تحلیلگران پیش بینی های صعودی نسبت به بیت کوین انجام داده اند. بلک راک یکی از شرکت های پیشرو در حجم ETF بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خرید و فروش سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم ETF بیت کوین در شرکت BlackRock بپردازیم.

خرید و فروش سهام ETF بیت کوین

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که سهام ETF بیت کوین چگونه خرید و فروش می شود و چه ارتباطی با آینده بیت کوین دارد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF نوعی ابزار سرمایه گذاری و اوراق بهادار است که به طور خاص یک نوع دارایی یا گروهی از دارایی های متنوع را شامل می شود. سرمایه گذاران با استفاده از این ابزار می توانند بدون داشتن مالکیت واقعی روی این دارایی ها، به کمک سرمایه گذاری سود به دست بیاورند. ETFها برای افرادی که تنها بر سود و زیان تمرکز دارند، جایگزین ساده تری برای خرید و فروش دارایی های فردی است.
جالب است بدانید، ETF بیت کوین از سمت نهادهای قانون گذاری رسمیت قانونی دارد و تحت حمایت نهادهای تصمیم گیرنده است. شما می توانید با خرید و فروش سهام ETF بیت کوین از تغییرات قیمت بیت کوین سود به دست آورید. شما نمی توانید ETF بیت کوین را از صرافی ها بخرید، بلکه باید وارد بازار بزرگ بورس ایالات متحده آمریکا شوید و نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام کنید.

افزایش حجم ETF بیت کوین در شرکت BlackRock

توجه داشته باشید که شرکت بلک راک(BlackRock) یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری در بازار کریپتو است که در حجم معاملات سهام ETF بیت کوین پیشتاز است. به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ موقعیت شرکت BlackRock در حال تقویت است و این مسئله این است که چه زمانی آنها از غول فناوری مایکرواستراتژی در دارایی های بیت کوین پیشی بگیرند.
بینش بالچوناس باعث ایجاد مکالمات بین سرمایه گذاران شده است و بسیاری از آنها به شدت حرکات تهاجمی بلک راک در فضای ارزهای دیجیتال را مشاهده می کنند. BlackRock iShares ETF با تعداد ورودی و حجم قابل توجه خود، در حال حاضر آماده به چالش کشیدن صندوق دارایی های ETF گری اسکیل است که در حال حاضر به دلیل حضور طولانی مدت در بازار و مقدار قابل توجهی از پادشاه نقدینگی در نظر گرفته می شود.
FBTC شرکت فیدیلیتی با مجموع جریان های قابل توجه 422.3 میلیون دلار در مدت مشابه، از نزدیک از IBIT پیروی کرد. ETF همچنین حجم معاملات خودش را که در روز سوم 170.1 میلیون دلار بود، حفظ کرده است. این دو ETF روی هم بیش از 3.1 میلیارد دلار از کل حجم معاملات تاکنون را تشکیل داده اند که بیشتر آنها جریان ورودی بوده است. این مسئله قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از دغدغه های فعال حوزه کریپتو این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد شد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خرید و فروش سهام ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش حجم ETF بیت کوین در شرکت BlackRock بپردازیم. همانطور که گفته شد، بلک راک(BlackRock) که یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذار در بازار کریپتو است، در حجم معاملات سهام ETF بیت کوین پیشی گرفت و اکنون در رتبه های برتر دارندگان ETF بیت کوین قرار دارد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا BlackRock پیشتاز حجم ETF بیت کوین است؟
سوال امنیتی :6+65 = ?