چرا اتریوم(ETF) عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارد؟

نوشته شده در : 1402/10/28

اگر در بازار کریپتو فعالیت داشته باشید و اخیرا به چارت قیمت ارزهای دیجیتال نگاه کرده باشید، بدون شک می دانید که ارز اتریوم(ETH) نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما اتریوم می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ سطح حمایت اصلی اتریوم کدام ناحیه است؟ آیا اتریوم همچنان می تواند بالای سطح حمایت خود باقی بماند؟
اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم بازار کریپتوکارنسی ها قرار دارد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید اتریوم را دارید، باید نمودار ارز دیجیتال اتریوم را زیر نظر بگیرید و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را کشف کنید. به این ترتیب، می توانید معاملات پرسودی انجام دهید و از تغییرات قیمت اتریوم سود ببرید. اتریوم عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، به تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH) بپردازیم و عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH)

ارز اتریوم(ETH) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 2500 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 1.11 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 3.38 درصد افزایش یافته است. تحلیلگران و کارشناسان بازار ارز دیجیتال پیش بینی کردند که قیمت اتریوم می تواند به رشد خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. برای این کار، اتریوم باید بتواند سطح مقاومت کلیدی خودش را بشکند و بتواند در بالای آن سطح تثبیت دهد.
اگر به نمودار هفتگی ETH/USDT نگاه کنید، متوجه می شوید که اتریوم با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است و اکنون در بالای یک ناحیه حمایتی مهمی قرار گرفته است که این ناحیه از قیمت اتریوم حمایت کرده و جلوی ریزش بیشتر قیمت آن را می گیرد. چند روز پیش 11 میلیون دلار اتریوم از گردش خارج شد که این خبر قیمت اتریوم را تحت تاثیر قرار داد. سوزانده شدن ها شامل کارمزد پایه اتریوم بوده که میزان آن متغیر است. این کارمزد به طور دائم از گردش خارج می شود و عرضه اتر برای همیشه کاهش می یابد.

عملکرد بهتر اتریوم(ETH) نسبت به بیت کوین

با توجه به داده های منتشر شده، می توان متوجه شد که ارز اتریوم(ETH) در مقابل بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. بیت کوین بین 8 و 11 ژانویه 20 درصد افزایش یافت، ولی برای حفظ سطح 2600 دلاری تلاش کرد. اصلاح 3.5 درصدی بعدی به 3560 دلار در 16 ژانویه ممکن است برخی از گاوها و هولدرهای اتریوم را ناامید کرده باشد، ولی قیمت اتر بهتر از بیت کوین بوده است.
توجه داشته باشید که سرمایه گذاران و هولدرهای اتریوم(ETH) این سوال را مطرح می کنند که آیا سطح 2500 دلاری اتریوم باقی می ماند؟ از آنجایی که واضح ترین محرک ها در کوتاه مدت انتظار نمی رود، یعنی صندوق قابل معامله در بورس اتریوم و ارتقای شبکه اتریوم برنامه ریزی شده است. اتریوم معمولا 15 درصد از بیت کوین عمل می کند. قیمت اتر که 15 درصد بالاتر از بیت کوین در یک هفته بهتر عمل می کند، حداقل در دو سال گذشته چیزی معمولی نیست. علاوه بر همبستگی بالا بین دو رمز ارز، سال 2023 با ناامیدی از کاهش ارزش کل قفل شده اتریوم و هزینه های بالای کارمزد همراه بود که راه را برای بلاک چین های رقیب هموار کرد. برای انجام معاملات اتریوم شما نیاز به ساخت کیف پول اتریوم خواهید داشت.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، به تجزیه و تحلیل ارز اتریوم(ETH) بپردازیم و عملکرد بهتر اتریوم نسبت به بیت کوین را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، ارز اتریوم 15 درصد بیشتر از بیت کوین رشد کرده است که این مسئله نشان می دهد هولدرهای اتریوم نسبت به آینده این رمز ارز خوش بین هستند. اتریوم اکنون در بالای سطح حمایت 2500 دلاری باقی مانده است و در بالای این ناحیه معامله می شود.

 


نظرات کاربران در مورد چرا اتریوم(ETF) عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارد؟
سوال امنیتی :7+83 = ?