صلیب طلایی هفتگی بیت کوین(BTC) چگونه تشکیل شد؟

نوشته شده در : 1402/10/29

بعد از مدت ها در نمودار هفتگی بیت کوین(BTC) شاهد تشکیل الگوی صلیب طلایی شدیم! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آیا بیت کوین می تواند مقاومت فعلی خودش را به سمت بالا بشکند؟ کدام ناحیه از قیمت بیت کوین حمایت می کند؟ صلیب طلایی چه نوع الگویی در نمودار بیت کوین است؟ چگونه می توان از معامله بیت کوین سود به دست آورد؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا به دنبال اخبار مثبتی که پیرامون BTC منتشر شد، رشد قابل توجهی را تجربه کرد و به سطوح بالاتری رسید. بیت کوین اکنون با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که نسبت به این نواحی عکس العمل نشان می دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین و خرید بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی تشکیل صلیب طلایی در نمودار هفتگی بیت کوین(BTC) بپردازیم.

تحلیل وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 42800 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 0.66 درصد افزایش یافته است. بیت کوین اکنون سعی می کند تا مقاومت فعلی و نزدیک خودش را به سمت بالا بشکند تا به رشد قیمتی خود ادامه دهد. بیت کوین اگر بتواند از مقاومت فعلی خود عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری برسد. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان بازار نسبت به آینده بیت کوین خوش بین هستند و پیش بینی کردند که بیت کوین در سال 2024 سقف جدیدی را ثبت می کند.
ETF بیت کوین یکی از عواملی است که به رشد قیمت بیت کوین کمک می کند. به گفته جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF حجم معاملات ETFهای اسپات بیت کوین در یک بازه زمانی سه روزی به رقم قابل توجه 10 میلیار دلار رسیده است. او اظهار داشت که این به معنی اشتهای زیاد افراد برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال از طریق بازارهای مالی تنظیم شده است. صندوق گری اسکیل بیت کوین تراست با حجم معاملات بیش از 5 میلیارد دلاری بهترین عملکرد را در میان این ETFهای اسپات بیت کوین داشته است. اگر حجم معاملات ETF اسپات بیت کوین همچنان بالا رود، قیمت بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

تشکیل صلیب طلایی در نمودار هفتگی بیت کوین(BTC)

توجه داشته باشید که بیت کوین(BTC) برای اولین بار شاهد تشکیل صلیب طلایی در نمودار هفتگی است که برای بسیاری از تریدرها و معامله گران سیگنال صعودی است. میانگین متحرک ساده 50 هفته ای نشان می دهد که قیمت بیت کوین برای اولین بار در تاریخ از SMA 200 هفته ای عبور کرده است که این مسئله تشکیل صلیب طلایی را در نمودار هفتگی تایید می کند.
نکته قابل توجه این است که بسیاری از تریدرها کراس اوورها را به عنوان شاخص های آینده نگر می بینند که نسخه طلایی نشان دهنده بازار صعودی بلند مدت در پیش است. تفسیر صعودی می تواند به چالش کشیده شود، چون میانگین ها بر اساس داده های گذشته است و تمایل به تاخیر داد. به عبارت دیگر، میانگین ها نشان دهنده اتفاقات گذشته است و تمایل به تاخیر در قیمت ها دارد.
به عبارت دیگر، میانگین ها نشان دهنده اتفاقات گذشته هستند و اولین ضربدر طلایی در نمودار هفتگی بیت کوین ناشی از افزایش بیش از 70 درصدی بیت کوین به 42700 دلار در چهار ماه است. به این ترتیب، تریدرهای باتجربه، متقاطع ها را به عنوان اندیکاتورهای عقب مانده در نظر می گیرند که معمولا با فرسودگی روند همزمان است. به عنوان مثال، صلیب هفتگی مرگ تایید شده در اوایل سال 2023 پایین ترین سطح بازار نزولی را نشان می دهد. یکی از مسائلی که در مورد ارز بیت کوین باید به آن توجه داشت این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی تشکیل صلیب طلایی در نمودار هفتگی بیت کوین(BTC) بپردازیم. همانطور که گفته شد، ما بعد از مدت ها شاهد تشکیل الگوی صلیب طلایی در نمودار هفتگی بیت کوین بودیم که معامله بیت کوین در بالای سطح 42500 دلاری تشکیل الگوی صلیب طلایی را اثبات می کند.

 


نظرات کاربران در مورد صلیب طلایی هفتگی بیت کوین(BTC) چگونه تشکیل شد؟
سوال امنیتی :7+87 = ?