چرا ETF دوباره 10600 بیت کوین را اضافی کرد؟

نوشته شده در : 1402/10/30

با توجه به خبرهای منتشر شده، ETF یا صندوق قابل معامله در بورس 10600 بیت کوین را به موجودی خود اضافی کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ETF می تواند در ساختار بیت کوین تغییر و تحولی دهد؟ آیا ETF بیت کوین می تواند آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرا دهد؟ معامله گران چگونه می توانند نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام کنند؟
اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این رمز ارز را تشخیص دهید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین نوسانات قیمتی زیادی دارد که یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت بیت کوین، ETF بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اضافی شدن 10600 بیت کوین به صندوق ETF بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بیت کوین

ETF بیت کوین نوعی صندوق قابل معامله در بورس است که قیمت بیت کوین را ردیابی می کند. همچنین ETF بیت کوین به این منظور طراحی و ایجاد شده است که سرمایه گذاران و تریدرها را با تغییرات قیمت بیت کوین، بدون نیاز به مالکیت یا ذخیره مستقیم دارایی دیجیتال آشنا کند. ETFها ابزارهای سرمایه گذاری هستند که مشابه سهام در بورس ها خرید و فروش انجام می دهند.
به طور کلی می توان گفت که ساختار ETF بیت کوین به عنوان صندوق هایی است که دارایی های اساسی مانند سهام، اوراق قرضه یا کالاها را در اختیار دارند و قیمت آنها طبق قیمت آن دارایی ها مورد بررسی قرار می گیرد. در مورد بیت کوین ETF دارایی اساسی خود بیت کوین است. سرمایه گذاران می توانند سهام بیت کوین ETF را در بورس بخرند و بفروشند، درست مانند هر سهام دیگری. باید بدانید که در این مورد، قیمت ETF توسط ارزش بیت کوین مشخص می شود و هدف صندوق این است که با نگهداری دارایی دیجیتال یا استفاده از قراردادهای مشتقات، عملکرد قیمت بیت کوین را تکرار کند. ETF می تواند آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد.

اضافی شدن 10600 بیت کوین به صندوق ETF

توجه داشته باشید که صادرکنندگان صندوق ETF بیت کوین در بورس 10667 بیت کوین خالص دیگر را اضافی کردند. داده های جمع آوری شده توسط حساب X برای 17 ژانویه نشان می دهد که 440 میلیون دلار خالص بیت کوین در پایان روز به دارایی آنها اضافی شده است. ETF بلک راک به 8700 بیت کوین به ارزش نزدیک به 358 میلیون دلار، سهم اصلی خریدها را به خود اختصاص داد. این داده ها همچنین نشان می دهد که ETF 9 به ویژه گری اسکیل از زمان راه اندازی نزدیک به 68500 بیت کوین خریداری کرده اند.
نکته قابل توجه این است که خریدهای اخیر بیت کوین مرتبط با ETF تا حدی با ادامه جریان خروجی از Grayscale Bitcoin جبران شد و BTC 10824 به ارزش تقریبا 445 میلیون دلار تخلیه شد. تقریبا 38000 بیت کوین را از زمانی که در 11 ژانویه به ETF تبدیل شد، ترک کرده است.
بالچوناس همچنین اشاره کرد که ETFهای بیت کوین بلک راک و فیدلیتی در جایگاه چهارم و پنجم از نظر جریان سرمایه هفتگی در تمام ETFهای ایالات متحده قرار دارند و تنها بعد از صندوق ETF صندوق پیشتاز 500 قرار دارند که هدف آن منعکس کردن بازده شاخص S&P 500 از 500 شرکت بزرگ عمومی ایالات متحده است. CC 15Capital همچنین به اشتراک گذاشت که Bitwise تاکنون تنها مدیر دارایی است که دارایی های بیت کوین خودش را در 18 ژانویه گزارش کرده است که نشان می دهد در آن روز 491 بیت کوین دیگر اضافی کرده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اضافی شدن 10600 بیت کوین به صندوق ETF بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF بیت کوین یک صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس است که شما می توانید در این صندوق سرمایه گذاری کرده و با خرید و فروش سهام ETF بیت کوین سود زیادی به دست آورید.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ETF دوباره 10600 بیت کوین را اضافی کرد؟
سوال امنیتی :4+98 = ?