بر اساس این الگو کاردانو می تواند به 7 دلار افزایش یابد

بر اساس این الگو کاردانو می تواند به 7 دلار افزایش یابد

نوشته شده در : 1402/11/01

طبق یک الگوی قیمتی، کاردانو می تواند به 7 دلار افزایش یابد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال کاردانو را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش کاردانو را تشخیص دهید و بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که اکوسیستم دیفای کاردانو(DeFi Cardano) سرانجام در سال 2023 بعد از سال ها پیشرفت و عده ها و انتظار رشد کرد. این رشد باعث افزایش تقاضا برای توکن بومی آدا شد و اعتماد و پیش بینی سرمایه گذاران را تجدید کرد. بسیاری از اقدامات قیمتی گذشته کاردانو معمولا در مورد تحویل های آینده که اخیرا شروع شده است، حدس و گمان بود. نکته قابل توجه، ماهیت سوداگرانه برای رشد صعودی به 3 دلار در سال 2021 بعد از شکست دامنه تثبیت کافی بود. با تقاضای جدید، رمز ارز کاردانو می تواند به زودی به 7 دلار در هر توکن برسد.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید طبق گفته معامله گر مشهور ارزهای دیجیتال، علی مارتینز رمز ارز کاردانو(ADA) از سال 2020 تقریبا 3 هزار درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخ رسید. حساب معامله گر علی مارتینز این تحلیل را در X به 19 ژانویه به اشتراک گذاشت. علاوه بر این، مارتینز تکرار احتمالی این الگو را می بیند، چون کاردانو تهدید می کند که دوباره از محدوده تثبیت خارج شود. در این زمینه، رمز ارز ADA می تواند تا سال 2024 به 7 دلار برسد.
در زمان نوشتن این خبر کاردانو با قیمت 0.51 دلار در محدوده تثبیت 664 روزه معامله می شود، مشابه الگوی 667 روزه سال 2020. قابل توجه است که علی مارتینز در مورد افزایش احتمالی تا 0.80 دلار و بعد از آن یک اصلاح به 0.60 دلار قبل از صعود به بالاتر هشدار داد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بر اساس این الگو کاردانو می تواند به 7 دلار افزایش یابد
سوال امنیتی :7+93 = ?