چرا کیف پول Trezor کاربران تحت تاثیر حمله فیشینگ را افشا کرد؟

نوشته شده در : 1402/11/01

کیف پول سخت افزاری ترزرو(Trezor) اخیرا کاربرانی را که تحت تاثیر حمله فیشینگ قرار گرفته بودند را افشا کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی درباره این مسئله به دست آورید؟ آیا می دانید کیف پول ترزور چیست؟ چرا این ولت تحت تاثیر حمله فیشینگ قرار گرفت؟ چند درصد از کاربران کیف پول Trezor تحت تاثیر حمله فیشینگ قرار گرفتند؟ چه مقدار از دارایی های کاربران به سرقت برده شد؟
بازار کریپتو یکی از جذاب ترین بازارهای مالی است که شما می توانید در این بازار با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست آورید. شما برای انجام معاملات در این بازار به کیف پول رمزنگاری شده و صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید. با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال می توانید به رمز ارزهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و معاملات پرسودی انجام دهید. کیف پول ترزور نیز یکی از بهترین ولت های سخت افزاری است که اخیرا مورد حمله فیشینگ قرار گرفته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول سخت افزاری ترزور برای شما ارائه کنیم و به بررسی افشای کاربران تحت تاثیر حمله فیشینگ توسط کیف پول Trezor بپردازیم.

آشنایی با کیف پول سخت افزاری ترزور

ترزور(Trezor) نوعی کیف پول سخت افزاری است که شما می توانید رمز ارزهای مورد نظر خودتان را در این ولت ذخیره و نگهداری کنید. به این کیف پول، ولت سرد نیز گفته می شود که یکی از مهم ترین مزایای استفاده از کیف پول ترزور، نگهداری رمز ارزها در فضایی امن و مطمئن است. ترزور بیشترین سطح امنیت را برای کنترل و جلوگیری از دسترسی هکرها و کلاهبرداران فراهم می کند و این امنیت اصلی ترین دلیلی است که باعث شده کاربران کیف پول سخت افزاری ترزور را به سایر ولت های نرم افزاری ترجیح دهند.
جالب است بدانید، کیف پول ترزور نوعی کیف پول ارز دیجیتال سخت افزاری است که ویژگی ها و قابلیت های زیادی را برای کمک به مالکان برای محافظت از دارایی ها و رمز ارزها ارائه می دهد. در زمان استفاده از کیف پول سخت افزاری Trezor برای ارسال یا دریافت ارزهای دیجیتال به احراز هویت کلید خصوصی نیاز دارید. احراز هویت دو مرحله ای برای امنیت بیشتر انجام می شود. این احراز هویت به امنیت ولت های مدل T کمک می کند.

افشای کاربران تحت تاثیر حمله فیشینگ توسط کیف پول Trezor

توجه داشته باشید که طبق اعلامیه 20 ژانویه کیف پول سخت افزاری ترزور یک نقض امنیتی را شناسایی کرده است که اطلاعات تماس نزدیک به 66 هزار کاربر را فاش کرده است. این ولت رمزنگاری شده در 17 ژانویه دسترسی غیرمجاز به درگاه پشتیبانی شخص ثالث را شناسایی کرد. به گفته این شرکت، کاربران و افرادی که از دسامبر 2021 با تیم پشتیبانی کیف پول ترزور در ارتباط بودند، ممکن است در این حادثه به داده های آنها دسترسی داشته باشند.
کیف پول سخت افزاری ترزور(Trezor) خاطرنشان کرد، اگرچه تایید نشده است، ولی ما وظیفه داریم که کاربران آسیب دیده خود را از احتمال افشای اطلاعات تماس آنها و در معرض خطر حمله فیشینگ مطلع کنیم. این شرکت گفته است که به تمام 66 هزار مخاطب ایمیل زده تا آنها را از این حادثه مطلع کند. حداقل 41 کاربر پیام های ایمیل مستقیمی از مهاجم دریافت کردند که در آن اطلاعات حساسی درباره دانه های بازیابی خود درخواست می کرد. علاوه بر این، هشت نفری که در پلتفرم بحث آزمایشی یک فروشنده شخص ثالث حساب ایجاد کرده اند نیز اطلاعات تماس آنها به خطر افتاده است. یکی از پیشنیازهای فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال ساخت کیف پول ارز دیجیتال  میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول سخت افزاری ترزور برای شما ارائه کنیم و به بررسی افشای کاربران تحت تاثیر حمله فیشینگ توسط کیف پول Trezor بپردازیم. همانطور که گفته شد، ترزور یکی از کیف پول های سخت افزاری در بازار ارز دیجیتال است که شما می توانید رمز ارزهای خودتان را در این ولت نگه دارید. این کیف پول اخیرا اطلاعات تماس نزدیک به 66 هزار کاربر خودش را افشا کرده است که امنیت دارایی های کاربران را به خطر انداخته است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کیف پول Trezor کاربران تحت تاثیر حمله فیشینگ را افشا کرد؟
سوال امنیتی :4+69 = ?