ریپل مجوز خدمات مالی را از دبی دریافت کرد

نوشته شده در : 1403/07/13
ریپل مجوز خدمات مالی را از دبی دریافت کرد

جستجو

شرکت ریپل، به عنوان یکی از پیشگامان زیرساخت‌های خرید ارز دیجیتال، تأییدیه مجوز اولیه از سوی سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) را دریافت کرده است که به این شرکت اجازه می‌دهد در امارات متحده عربی (UAE) فعالیت کند. در تاریخ ۱ اکتبر، ریپل اعلام کرد که این تأییدیه یک پیش‌نیاز برای دریافت مجوز کامل در دبی است. با دریافت مجوز کامل، ریپل قادر خواهد بود خدمات پرداخت‌های بین‌المللی برای ارزهای فیات و دیجیتال را در مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) ارائه دهد.

در بیانیه رسمی خود، ریپل اعلام کرد که این دستاورد به طور قابل توجهی پایگاه جهانی این شرکت را به عنوان یک نهاد تنظیم‌شده تقویت کرده و امکان معرفی خدمات پرداخت بین‌المللی بدون درز، از جمله Ripple Payments Direct (RPD)، در امارات را فراهم می‌کند. برای تکمیل این فرآیند، شرکت‌های فعال در DIFC، از جمله شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، باید الزامات مختلفی را برآورده کنند، از جمله تأمین فضای اداری در این منطقه. پس از ثبت‌نام موفق، DIFC مجوز کامل را به متقاضیان اعطا خواهد کرد.

ریپل به دنبال این است که نخستین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت مبتنی بر بلاک‌چین باشد که از DFSA مجوز دریافت می‌کند و برنامه دارد زیرساخت دیجیتال دارایی خود را در امارات راه‌اندازی کند. مدیرعامل ریپل، برد گارلینگ‌هاوس، گفت: «با رویکرد پیشرو در تنظیم‌گری و راهنمایی‌های روشن برای کسب‌وکارهای نوآورانه، امارات خود را به عنوان یک رهبر جهانی در این دوره جدید فناوری مالی معرفی می‌کند.» همچنین، با توجه به تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال، سازمان نظارتی دارایی‌های مجازی دبی (VARA) اخیراً الزامات سخت‌تری را برای شرکت‌هایی که سرمایه‌گذاری‌های ارز دیجیتال را در امارات ترویج می‌کنند، اعلام کرده است و تمام شرکت‌ها باید هشدارهای لازم را در مواد تبلیغاتی خود اضافه کنند.

منبع خبر: cointelegraph

 

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد ریپل مجوز خدمات مالی را از دبی دریافت کرد
سوال امنیتی :9+70 = ?