SEC بر سر ETF بیت کوین با Grayscale مذاکره می کند!

1402/08/19
SEC بر سر ETF بیت کوین با Grayscale مذاکره می کند!

طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) بر سر ETF بیت کوین با گری اسکیل مذاکره می کند. به نظر می رسد صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس شرکت گری اسکیل نیز تایید شود که می تواند خبر مثبتی برای ارزهای دیجیتال باشد. صندوق ETF بیت کوین یکی فناوری ارز دیجیتال جدید است که تایید و اجرایی شدن آن می تواند قیمت بیت کوین را بالا ببرد و فرصتی برای خرید بیت کوین ایجاد کند.
به دنبال اینکه گری اسکیل در دادگاه اخیر خود پیروز شد، نمایندگان این شرکت به سوالات دو بخش از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یا همان SEC پاسخ می دهند. طبق گفته یکی از افراد، سازمان SEC مذاکراتی را با شرکت گری اسکیل درباره جزئیات برنامه این شرکت برای تبدیل محصول اعتماد GBTC خود به یک محصول معامله شده در بورس بیت کوین شروع کرده است. این مذاکره می تواند پیامدهای مهمی برای بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.
توجه داشته باشید که این بخش به شدن در انتظار تایید سازمان SEC برای یک یا چند برنامه ETF است که آن لحظه را نقطه عطفی می بیند که می تواند مسیر سرمایه گذاران روزمره را به سمت ارزهای دیجیتال آسان کند. شخصی که خواست نامش فاش نشود، گفت که گری اسکیل از زمانی که در دادگاه پیروز شد، با بخش تجارت و بازار SEC و بخش مالی شرکت در تماس بود.
هر دو بخش کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) شکل دهی و تایید برنامه های ETF بیت کوین شرکت گری اسکیل نقش دارند. گری اسکیل و کوین دسک بخشی از یک شرکت مادر، Digital Currency Group هستند که می توانند تاثیر قابل توجهی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشند.
شرکت گری اسکیل به دلیل موجودی GBTC مدت هاست با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا رابطه داشته است، ولی زمانی که این شرکت به دنبال راه اندازی یک ETF بود که دارایی های رمزنگاری مستقیم را حمل می کرد، آژانس آن را رد کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد SEC بر سر ETF بیت کوین با Grayscale مذاکره می کند!
سوال امنیتی :9+59 = ?