فروش نهنگ های بیت کوین زیر 50 هزار دلار

نوشته شده در : 1403/06/19
فروش نهنگ های بیت کوین زیر 50 هزار دلار

جستجو

قیمت بیت‌کوین ممکن است به زودی به زیر مرز روانی ۵۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد و فشار نزولی بیشتری را در ماه سپتامبر، که به‌طور تاریخی ماهی نزولی برای بیت‌کوین است، به‌وجود آورد. نهنگ‌ها (سرمایه‌گذارانی که مقادیر زیادی بیت‌کوین دارند) در حال قفل کردن سود خود هستند و این می‌تواند باعث افزایش فشار فروش شود. به‌عنوان مثال، یکی از نهنگ‌ها با فروش ۱۰۰ بیت‌کوین، بیش از ۲۰۶ هزار دلار سود به دست آورد. همچنین حدود ۴۰۲,۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۲۱ میلیارد دلار توسط آدرس‌هایی خریداری شده است که قصد دارند در نقطه سربه‌سر بفروشند. خرید بیت‌کوین توسط این آدرس‌ها می‌تواند نشان‌دهنده‌ی قصد آن‌ها برای فروش در زمان مناسب باشد.

آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX، هشدار داده که بیت‌کوین ممکن است به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار سقوط کند و اعلام کرد که خودش نیز در موقعیت کوتاه قرار گرفته است. در ۲۴ ساعت منتهی به ۷ سپتامبر، قیمت بیت‌کوین ۱.۴٪ کاهش یافته و به ۵۴,۳۴۰ دلار رسیده است، در حالی که طی هفته گذشته ۸٪ کاهش داشته است. تحلیلگران Bitfinex نیز هشدار داده‌اند که قبل از شروع واقعی روند صعودی، احتمالاً بیت‌کوین به زیر ۵۰,۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت Galaxy Digital بیش از ۷۸.۵ میلیون دلار بیت‌کوین به Coinbase Prime منتقل کرده که ممکن است نشانه‌ای از افزایش فشار فروش باشد. با نزدیک شدن به تصمیم فدرال رزرو در ۱۸ سپتامبر برای کاهش احتمالی نرخ بهره، پیش‌بینی می‌شود که فشار نزولی بیشتری بر قیمت بیت‌کوین وارد شود. اگرچه این کاهش نرخ بهره ممکن است در میان‌مدت به افزایش قیمت دارایی‌های پرخطر مانند بیت‌کوین کمک کند، اما در کوتاه‌مدت فشار فروش بیشتری ایجاد خواهد شد.

منبع خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد فروش نهنگ های بیت کوین زیر 50 هزار دلار
سوال امنیتی :7+66 = ?