سولانا و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده اند

نوشته شده در : 1403/05/19
سولانا و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده اند

جستجو

معیاری که ارزش یک توکن Solana را به یک توکن اتر ردیابی می‌کند، پس از فروش بی‌رحمانه‌ای در سراسر بازار در ماه آگوست به بالاترین حد خود رسیده است. نسبت SOL/ETH که معیار ارزش خرید ارز دیجیتال به یک توکن اتر است که در پی تغییرات بازار که شاهد کاهش شدید قیمت ارزهای دیجیتال از ماه آگوست بود، به بالاترین حد خود رسیده است. این امر در پی فروش وحشیانه 500 میلیارد دلاری رمزارزها ناشی از آشفتگی در بازارهای مالی سنتی، فروش بیش از حد از ارزهای دیجیتال مستعد رشد و ناآرامی های کلان اقتصادی گسترده تر است. اتر در 5 آگوست تا 22 درصد سقوط کرد در حالی که سولانا 36 درصد سقوط کرد. با این حال، پس از فروش، قیمت SOL 35٪ از پایین ترین سطح داخلی 110 دلار در 5 اوت به 144 دلار در زمان انتشار افزایش یافته است. در همین حال، قیمت ETH تنها 15 درصد افزایش یافت و از پایین ترین سطح سالانه 2157 دلار به قیمت 2463 دلار در زمان انتشار رسید.

پیش از این، نسبت SOL/ETH به 0.0591 در ماه مارس در طی یک افزایش بزرگ در قیمت سولانا رسید، که شاهد آن بودیم که دارایی برای مدت کوتاهی از نظر ارزش بازار به بالاترین حد خود برسد. جامعه کریپتو به شدت نسبت به افزایش بیش از حد معامله گران نسبت به ETH خرافی شده است، به طوری که فعالان بازار معتقدند که ETH در کنار هجوم اشتیاق به دارایی، عملکرد ضعیفی دارد. به عنوان بخشی از این شوخی در حال انجام، شرکت رمزنگاری Spectral Labs حتی یک ربات مجهز به هوش مصنوعی را معرفی کرده است که وقتی معامله‌گران ETH بیش از حد صعودی را در رسانه‌های اجتماعی انجام می‌دهند، به‌طور خودکار ETH را کوتاه می‌کند. در پستی در 6 آگوست X، Spectral Labs اعلام کرد که یک عامل هوش مصنوعی ساخته است تا هر زمان که معامله‌گران ارز دیجیتال شروع به ارسال نمودارهای ETH/BTC صعودی کنند، معیاری را که ارزش یک توکن اتر را نسبت به یک بیت کوین بیت کوین 56723 دلاری نشان می‌دهد، به‌طور خودکار کوتاه می‌کند.

لینک خبر: cointelegraph

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سولانا و اتریوم به بالاترین حد خود رسیده اند
سوال امنیتی :4+55 = ?