این ارزها می توانند متحول کننده ارزهای دیجیتال باشند

این ارزها می توانند متحول کننده ارزهای دیجیتال باشند

نوشته شده در : 1402/11/11

برخی از رمز ارزها می توانند به عنوان محرک های اصلی بازار کریپتو محسوب شوند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید و آنها را به سبد سرمایه گذاری خودتان اضافی کنید. پیدا کردن ارزهای دیجیتال مستعد رشد کار زیاد سختی نیست، کافی است تا وضعیت بازار کریپتو را تجزیه و تحلیل کنید.
به گفته شرکت تحلیلی Santiment هوش مصنوعی و دارایی های دنیای واقعی می توانند محرک های آینده برای بازار ارزهای دیجیتال باشند. توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی و RWA اخیرا مورد توجه قرار گرفته اند. همانطور که سانتی منت در یک پست جدید در X توضیح داد، موضوعاتی مانند AI و RWA اخیرا شاهد افزایش علاقه بوده اند. شاخص ارتباط در اینجا حجم اجتماعی است که میزان بحث مربوط به هر موضوع یا اصطلاحی را که در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی رخ می دهد را پیگیری می کند.
توجه داشته باشید که پلتفرم تحلیلی Santiment تعدادی ارز دیجیتال را که با این موضوعات مرتبط هستند، فهرست کرده است. برای سمت هوش مصنوعی The Graph، Fetch.ai، SingularityNET، پروتکل اقیانوس و Bittensor وجود دارد. در همین حال، برایRWA نیز شرکت تحلیلی به ارزهای دیجیتالی مانند آوالانچ، چین لینک و Maker اشاره کرده است. با توجه به علاقه بالای هر دو این موضوعات، ممکن است این دارایی ها در آینده مورد توجه قرار بگیرند.
ارز دیجیتال آوالانچ(AVAX) در هفته گذشته افزایش قیمت شدیدی را مشاهده کرد، چون قیمت دارایی تقریبا 30 درصد افزایش یافت. بعد از این افزایش، کریپتو از سطح 35 دلار پاک شد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است با رمز ارزهای مستعد رشد آشنا شوید و بتوانید با شناسایی این ارزها معاملات پرسودی انجام دهید. برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال آینده دار باید وضعیت آنها را تجزیه و تحلیل کنید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد این ارزها می توانند متحول کننده ارزهای دیجیتال باشند
سوال امنیتی :1+58 = ?