حجم انتقال تون کوین به 10 میلیارد دلار رسید

نوشته شده در : 1403/04/03
حجم انتقال تون کوین به 10 میلیارد دلار رسید

جستجو

حجم انتقال تون کوین به 10 میلیارد دلار می رسد، جذابیت اجتماعی افزایش می یابد. می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش رمز ارزهای مختلفی اقدام کرد. امروزه صرافی های زیادی از ارز دیجیتال TON پشتیبانی می کنند.
Toncoin زاییده افکار پیام رسان تلگرام در بازار رمز ارزها می درخشد. گزارش اخیر کریپتو کوانت، یک پلتفرم پیشرو در تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال، تون کوین را به عنوان یکی از سریع ترین شبکه های بلاک چینی در حال رشد معرفی کرده است. در حالی که غول های تثبیت شده مانند بیت کوین در حجم تراکنش های روزانه حکمرانی می کنند، معیارهای رشد TON تصویر قانع کننده ای از شبکه ای را ترسیم می کند که آماده شکست است. آینده ارزهای دیجیتال در ایران درخشان است.
در حالی که بیت کوین روزانه 50 میلیارد دلار تراکنش خیره کننده را پردازش می کند، حجم روزانه TON بین 5 تا 10 میلیارد دلار است. این در نگاه اول ممکن است شبیه یک سناریوی داوود و جالوت به نظر برسد. TON تنها چهار سال سن دارد، یک توله سک در مقایسه با حضور باتجربه بیت کوین. این افزایش سریع در حجم تراکنش برای چنین شبکه جدیدی نشان دهنده اشتهای فزاینده برای قابلیت های TON به ویژه برای تسهیل نقل و انتقالات بزرگ دارایی های دیجیتال است.
تجزیه و تحلیل رمزنگاری افزایش ده برابری دارندگان توکن TON را در طول سال گذشته نشان می دهد که از 2.9 میلیون به بیش از 30 میلیون افزایش یافته است. این افزایش پذیرش کاربر نشان دهنده اعتماد روزافزون به شبکه است و به طور بالقوه می تواند راه را برای یک اکوسیستم قوی تر و پرجنب و جوش تر TON هموار کند. پایگاه کاربر بزرگ تر به مجموعه بزرگی از استعدادهای توسعه دهنده، افزایش فرصت ها برای نوآوری و در نهایت یک اثر شبکه قوی تر که حتی کاربران بیشتری را جذب می کند، ترجمه می شود.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/toncoin-transfer-volume-hits-10-billion-social-appeal-soars/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد حجم انتقال تون کوین به 10 میلیارد دلار رسید
سوال امنیتی :7+75 = ?