دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت در ماه فوریه

دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت در ماه فوریه

نوشته شده در : 1402/11/18

هشدار فشار کوتاه برای فوریه؛ دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت هستند! اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و ارزهای دیجیتال مستعد رشد را شناسایی کنید تا سود زیادی از معاملات خود به دست آورید.
توجه داشته باشید که بازار رمز ارزها همچنان در محدوده یکپارچگی قرار دارد و سعی می کند تا تصمیم بگیرد کدام جهت را دنبال کند. در این زمینه برخی از رمز ارزها علاقه زیادی به موقعیت های فروش کوتاه دارند و فرصت هایی را برای فوریه به وجود می آورند. یک فشار کوتاه زمانی اتفاق می افتد که فروشندگان کوتاه مدت نقد شوند و با افزایش ناگهانی قیمت روبرو شوند.
این انحلال ها تریدرها و معامله گران را مجبور به خرید مجدد ارز دیجیتال می کنند، قیمت را به سطوح بالاتری می برند و باعث انحلال بیشتری می شوند و به طور بالقوه باعث افزایش سرسام آور آن می شوند. به دنبال بینش، Finbold داده هایی را از نقشه حرارتی انحلال CoinGlass در 6 فوریه جمع آوری کرد. به ویژه، ما انحلال های کوتاه انباشته شده را در Arbitrum و Curve در بازه زمانی ماهانه مشاهده کردیم.
اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید رمز ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.آربیتروم دارای انباشت نقدینگی سنگین در سطح قیمت 2.4 دلار است. به طور خاصی 33150 دلار در نقدینگی کوتاه 2.414 دلار وجود دارد که آن را به یک هدف جذاب برای بازارسازان تبدیل می کند. یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی برای یک رویداد کوتاه، نشانه اصلی Curve  است. در حال حاضر دارای 68.64 میلیون دلار سود باز است. شما می توانید با سرمایه گذاری روی این ارزها، در کوتاه مدت سود زیادی به دست آورید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دو ارز دیجیتال در شرف افزایش سرسام آور قیمت در ماه فوریه
سوال امنیتی :7+86 = ?