نهنگ ها 30 میلیون دلار ریپل را به صرافی ها منتقل کردند!

نوشته شده در : 1402/09/08
نهنگ ها 30 میلیون دلار ریپل را به صرافی ها منتقل کردند!

جستجو

طبق داده های منتشر شده، نهنگ ها 30 میلیون دلار ارز دیجیتال ریپل(XRP) را به صرافی ها منتقل کردند و به نظر می رسد زمان فروش فرا رسیده است. اگر می خواهید نسبت به خرید ارز دیجیتال ریپل اقدام کنید، فعلا دست نگه دارید و منتظر بمانید تا جهت روند قیمتی ریپل مشخص شود.
همانطور که داده های آن چین نشان می دهند، ارز دیجیتال ریپل می تواند در روزهای آینده شاهد فروش گسترده ای باشد و قیمت آن ریزش کند. بر اساس هشدارهای تراکنش های ردیاب نهنگ ارز دیجیتال، دو تراکنش به اندازه نهنگ شامل XRP اخیرا به صرافی های ارز دیجیتال Bitso و Bitstamp راه یافتند و سرمایه گذاران را بر آن داشته تا به دلایلی پشت تراکنش ها فکر کنند و درباره نتایج احتمالی گمانه زنی کنند.
توجه داشته باشید، نقل و انتقالات گسترده توسط نهنگ های ارز دیجیتال معمولا می تواند فشار فروش را در صورت فروش و کسب سود افزایش دهد که می تواند به قیمت ارز دیجیتال حتی اگر موقتی باشد تبدیل شود. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید بدانید که نهنگ های چگونه قیمت رمز ارزها را بالا و پایین می کنند. با این کار می توانید سود زیادی از نوساناتقیمت ریپل کسب کنید. 
طبق اعلام Whale Alerts در تاریخ 23 نوامبر، 25.2 میلیون توکن ریپل به ارزش 15.66 میلیون دلار به صرافی ارز دیجیتال Bitstamp انجام شد. کمی بعد، 25 میلیون توکن ریپل به ارزش 15.55 میلیون دلار نیز به صرافی Bitso ارسال شد. با نگاهی به جزئیات دو تراکنش که کاوشگرهای بلاک چین نشان می دهد که آنها از همان آدرس r4wf7e انجام شده اند.
علاوه بر این، یک نگاه عمیق تر نیز نشان می دهد که آدرس r4wf7e تقریبا 55.87 میلیون توکن از آدرس rJqpQR دریافت کرده است و سپس در ساعات بعد از آن به ولگردی پرداخته است. چند ساعت آینده پر از تراکنش های بین 20 هزار تا 25 میلیون توکن ریپل به صرافی های Bitso، Bitstamp و برخی از آدرس های خصوصی خواهد بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد نهنگ ها 30 میلیون دلار ریپل را به صرافی ها منتقل کردند!
سوال امنیتی :1+91 = ?