بازی سندباکس چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟

1402/11/21

بازی سندباکس(The Sandbox)؛ یکی از بهترین بازی های کریپتویی! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنین؟ آیا می دونین بازی سندباکس چیست؟ چجوری میشه از بازی سندباکس درآمد کسب کرد؟ بازی سندباکس چه محصولاتی رو ارائه میده؟ سندباکس چه مزایا و معایبی داره؟ عملکرد بازی Snadbox چجوریه؟ چجوری می تونیم وارد بازی سندباکس بشیم؟در این مقاله از سری مقاله های بازی های کریپتویی چیست و چه مزایای و معایبی دارد تمام این سوالات مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
در طی سال های گذشته بازی های کریپتویی توسعه پیدا کردن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. امروزه هم افراد زیادی وارد بازی های متاورسی میشن و سعی می کنند با شرکت در نبردها پاداش زیادی به دست بیارن. بازی سندباکس هم یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با شرکت در این بازی کسب درآمد کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی سندباکس یا The Sandbox واستون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب بازی سندباکس بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس رو به شما یاد بدیم.

بازی سندباکس چیست؟

بازی سندباکس
شاید واستون جالب باشه که بدونین بازی سندباکس یا Snadbox یکی از بهترین بازی های کریپتویی هست که به کاربران این امکان رو میده تا با شرکت در بازی درآمد زیادی کسب کنند. بازی سندباکس روی شبکه بلاک چینی اتریوم ساخته شده. این بازی در سال 2012 ایجاد شد و تونسته تا الان موفقیت های زیادی رو پشت سر بذاره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. سندباکس نوعی بازی موبایلی هست که قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios هست. همچنین بازی سندباکس نوعی بازی ساخت و ساز هست که گیمرها می تونن در این بازی به ساخت و ساز آواتار، زمین های مجازی و... مشغول بشن و با فروش دارایی های خودشون توکن SAND رو به عنوان پاداش دریافت کنند.
بازی سندباکس(Sandbox) نوعی بازی سه بعدی هست که در دسته بازی های Play to Earn قرار می گیره و بازیکن ها علاوه بر اینکه می تونن آواتارهای خودشون رو بسازن، در خود بازی هم مشارکت داشته باشن. همچنین گیمرها می تونن با دعوت کردن دوستان و آشنایان خودشون به این بازی درآمد به دست بیارن. این بازی تا الان تونسته بیش از 40 میلیون کاربر فعال به سمت خودش جذب کنه. رمز ارز SAND به عنوان توکن بومی بازی سندباکس محسوب میشه که شما می تونین محصولات و آواتارهای مورد نظر خودتون رو با این توکن خریداری کنین.

 مزایا و معایب بازی سندباکس

بازی سندباکس
همونطور که گفتیم، بازی سندباکس(Sandbox) یکی از بهترین و پرسودترین بازی های کریپتویی فعال در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با شرکت در این بازی توکن SAND رو به عنوان پاداش دریافت کنین. این بازی می تونه روی گوشی های هوشمند شما اجرا بشه. شرکت در بازی سندباکس مزیت ها و معایب زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب بازی سندباکس رو بررسی می کنیم:

مزایای بازی سندباکس

• اضافی شدن درآمد به بازی های سنتی از طریق بلاک چین
• همکاری بازی سندباکس با شرکت های معروف در دنیا
• امکان کسب درآمد واسه بازیکن ها و گیمرهای بازی سندباکس
• امکان کسب سود از سپرده گذاری رمز ارز SAND
• کاربردهای زیاد توکن SAND

معایب بازی سندباکس

• بازی سندباکس برنامه ای واسه ادغام واقعیت مجازی با بازی رو نداره.
• امکان کسب سود از استیکینگ توکن SNAD فقط در داخل این پلتفرم
• همه گیر نبودن بازی سندباکس(Sandbox)
• استقرار رمز ارز SAND در شبکه اتریوم و محدودیت های اون

نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس

بازی سندباکس
گیمرها می تونن از طریق شرکت در بازی سندباکس(Sandbox) درآمد زیادی کسب کنند. بازی سندباکس به گیمرها این امکان رو میده تا از طریق سه روش فروش NFT های VoxEdit، ایجاد و فروش بازی در Game Maker و خرید و فروش آیتم های داخل بازی درآمد به دست بیارن. شما با وکس ادیت می تونین NFTهای قابل استفاده در بازی سندباکس رو ایجاد کنین که این توکن ها قابلیت لیست شدن و فروخته شدن رو هم دارن. بنابراین، می تونین با فروش توکن های NFT ایجاد شده در وکس ادیت، سود به دست بیارین.
شما می تونین با ایجاد بازی ها در بستر Game Maker و فروش اون درآمد کسب کنین. شما برای پیاده سازی بازی در این بستر به توکن LAND نیاز دارین. همچنین شما می تونین با انتشار بازی کریپتویی ساخته شده و فعال کردن گزینه های پرداخت درون برنامه ای هم درآمد کسب کنین. بازی سندباکس دارای بازارچه تخصصی هست که شما می تونین آیتم های درون بازی رو هم در اونجا خرید و فروش کنین.
 
جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی سندباکس یا The Sandbox واستون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب بازی سندباکس بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی سندباکس رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، بازی سندباکس یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های کریپتویی هست که شما می تونین با شرکت در این بازی درآمد کنین. کسب درآمد در بازی سندباکس از طریق سه گزینه امکان پذیر هست.


نظرات کاربران در مورد بازی سندباکس چیست و چگونه می توان از آن کسب درآمد کرد؟
سوال امنیتی :1+98 = ?