چرا شرکت تتر، ذخایر بیت کوین خود را افزایش داد؟

نوشته شده در : 1403/01/14

شرکت تتر(Tether)، ذخایر بیت کوین خودش را افزایش می دهد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا تتر بزرگ ترین دارنده بیت کوین محسوب می شود؟ این شرکت چرا روی بیت کوین سرمایه گذاری می کند؟ چرا شرکت تتر، بیت کوین های بیشتری را می خرد؟
اگر قصد خرید تتر را دارید، باید وضعیت فعلی این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و آینده این ارز رمزنگاری شده را پیش بینی کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید. تتر یکی از بزرگ ترین استیبل کوین های بازار است که شرکت پشتیبان این ارز در حال خرید بیشتر بیت کوین است تا ذخایر خودش را افزایش دهد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز تتر(USDT) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش ذخایر بیت کوین شرکت تتر بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز تتر(USDT)

تتر یک ارز رمزنگاری شده برابر با دلار آمریکا است که توسط شرکت Tether در سال 2014 راه اندازی و عرضه بازار شد. آینده ارز تتر به طور مستقیم به شرایط قانون گذاری و شفافیت بیشتر این استیبل کوین بستگی دارد. البته تا حدودی این ارز دیجیتال بازار نیز حساس است و معمولا زمانی که بیت کوین ریزش شدیدی را تجربه می کند، به دلیل هجوم تریدرها برای خرید تتر و حفظ سرمایه، دچار افزایش قیمت می شود.
با توجه به داده های کوین مارکت کپ، قیمت تتر در ماه ها و سال های اخیر مطابق با اهداف خود عمل کرده و با حداقل تغییرات قیمت ماهانه 0.998 دلار و بالاترین قیمت 1 دلار در نوسان بوده است. با این حال قیمت تتر با چندین ریزش نیز روبرو شده است. تریدرها در طول یک روند ریزشی، برای در امان نگه داشتن دارایی های خود برای فروش بیت کوین در ازای تتر رقابت می کنند. بنابراین، افزایش ناگهانی فشار خرید تتر معمولا باعث ایجاد جهش مثبت این استیبل کوین می شود.

تتر ذخایر بیت کوین خود را افزایش می دهد!

توجه داشته باشید که شرکت تتر اخیرا 8888 بیت کوین به ارزش 618 میلیون دلار را خریداری و ذخایر بیت کوین خود را افزایش داده است. طبق داده های آنچین، بعد از خرید این مقدار بیت کوین، کیف پول تتر اکنون دارای 75354 بیت کوین است که با قیمت متوسط 30305 دلار خریداری شده است که در زمان نوشتن این مطلب حدود 5.2 میلیارد دلار ارزش دارد. بر اساس داده های CoinStats این کیف پول بیش از 128 درصد افزایش یافته و سود فعلی آن 2.94 میلیارد دلار است.
این خرید در زمان افزایش علاقه نهادی به بیت کوین به دلیل تایید صندوق های نقدی مبادله بیت کوین مستقر در ایالات متحده و نصف شدن بیت کوین ورودی صورت گرفت که قرار است تنها در 19 روز عرضه بلوک را به نصف کاهش دهد. بر اساس داده های Bitinfocharts بعد از خرید، تتر اکنون هفتمین دارنده بیت کوین در دنیا است. کیف پول سرد بایننس با بیش از 248597 بیت کوین به ارزش 17.31 میلیارد دلار بزرگ ترین دارنده بیت کوین است. سوالی که در مورد تتر مطرح است این است که آیا میتوان تتر را استخراج کرد؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز تتر(USDT) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش ذخایر بیت کوین شرکت تتر بپردازیم. همانطور که گفته شد، تتر یکی از استیبل کوین های مشهور در بازار است که اخیرا بیت کوین های زیادی را خریداری کرده و ذخایر بیت کوین خود را افزایش داده است. تتر اکنون هفتمین دارنده بزرگ بیت کوین در دنیا محسوب می شود.

 


نظرات کاربران در مورد چرا شرکت تتر، ذخایر بیت کوین خود را افزایش داد؟
سوال امنیتی :9+43 = ?