چرا بایدن می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین نابود شود؟

1403/02/04

بایدن از کنگره می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین نابود شود! صنعت استخراج بیت کوین یکی از حوزه هایی است که افراد زیادی در این حوزه مشغول به کار هستند و با روش های مختلفی درآمد کسب می کنند. شما نیز می توانید با تهیه دستگاه های سخت افزاری وارد این حوزه شوید.
با گسترش بازار رمز ارزها، صرافی ارز دیجیتال و پلتفرم های معاملاتی زیادی در بازار ایجاد می شوند که شما می توانید با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال، رمز ارزهای مختلفی را معامله کرده و سود زیادی به دست آورید. بایدن، رئیس جمهور آمریکا از کنگره ایالات متحده می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین را نابود کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی درخواست بایدن از کنگره برای نابودی صنعت استخراج بیت کوین بپردازیم.

صنعت استخراج بیت کوین

صنعت استخراج بیت کوین در سال های اخیر به یکی از حوزه های پررقابت تبدیل شده است که به آموزش نیاز دارد. شما برای استخراج ارز دیجیتال بیت کوین به سخت افزارها و تجهیزات تخصی نیاز دارید. پروسه استخراج بیت کوین به زبان ساده انجام برخی کارهای محاسباتی برای پیدا کردن جواب یک معما است. هر ماینری که بتواند این جواب را زودتر پیدا کند، می تواند تراکنش ها را به پایگاه داده اضافی کند. شما می توانید وارد حوزه ماینینگ شده و با استخراج بیت کوین درآمد بالایی به دست آورید. توصیه می کنیم تا تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
جالب است بدانید، استخراج به فرایندی گفته می شود که در آن بلاک های جدید BTC ایجاد شده و تاریخچه تراکنش ها به شبکه بیت کوین اضافی می شود. برخلاف استخراج دارایی هایی مانند طلا که در آن از تجهیزات مکانیکی استفاده می شود، در ماینینگ بیت کوین باید از قدرت پردازشی کامپیوترها برای حل مسائل پیچیده ریاضی استفاده شود. شما می توانید با تهیه تجهیزات لازم، وارد حوزه ماینینگ بیت کوین شوید. استخراج بیت کوین باعث می شود تا سختی شبکه افزایش یابد و با افزایش سختی شبکه، امنیت بیت کوین بالا می رود.

درخواست بایدن از کنگره برای نابودی صنعت ماینینگ

توجه داشته باشید که بایدن از کنگره ایالات متحده می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین آمریکا را هدف قرار دهد و او چین را به عنوان نمونه ای برای ایالات متحده ذکر می کند. این واقعیت که آمریکا رویکردی تهاجمی در قبال مقررات ارزهای دیجیتال در پیش گرفته است، علیرغم اینکه چراغ سبز برای ETF های بیت کوین نشان داده است، اساسا غیرقابل انکار است. این به ویژه در مورد مجتمع استخراج بیت کوین صدق می کند که سابقه ای طولانی دارد که قدمت آن به اولین روزهای بیت کوین برمی گردد.
با این حال، به نظر می رسد فدرال رزروها برای از بین بردن این صنعت با چالش هایی روبرو هستند، حتی اگر این صنعت روی یک شبکه انرژی پاک تر از آنچه در بیشتر کشورها می بینید کار می کند. دولت بایدن در ماه مارس به جای یک روکرد دوستانه تجاری یا حداقل اذعان به ارزشی که صنعت استخراج بیت کوین داخلی به ارمغان می آورد، یک پیشنهاد بحث برانگیز برای اعمال مالیات 30 درصدی بر هزینه برق مصرفی برای استخراج بیت کوین ارائه کرد. این پیشنهاد سخت، مالیات بر انرژی استخراج ارز دیجیتال نامیده می شود و می تواند ماینرهای بیت کوین را به فرار از خاک آمریکا سوق دهد. یکی از مسائل مهم در بررسی ارزهای دیجیتال تاثیر ارزهای دیجیتال در حوزه مالی و مالیاتی میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صنعت استخراج بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی درخواست بایدن از کنگره برای نابودی صنعت استخراج بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، صنعت استخراج بیت کوین اخیرا به یکی از حوزه های پررقابت تبدیل شده است. بایدن از کنگره ایالات متحده خواسته است تا صنعت ماینینگ بیت کوین را نابود کند و شیوه جدیدی را در پیش بگیرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا بایدن می خواهد تا صنعت استخراج بیت کوین نابود شود؟
سوال امنیتی :7+79 = ?