پیش بینی رشد 350 درصد برای بازار کریپتو

پیش بینی رشد 350 درصد برای بازار کریپتو

نوشته شده در : 1403/02/04

افزایش بیشتری برای بازار رمز ارزها در راه است. بنیانگذاران گلس نود پیش بینی می کنند که بازار کریپتو برای رشد 350 درصدی تنظیم شده است. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، رمز ارزهای مورد نظرتان را خرید و فروش کنید و از این طریق سود زیاد به دست آورید.
توجه داشته باشید که Negentropic حساب رسمی X از بنیانگذاران گلس نود، احساسات صعودی خود را برای بازار رمز ارزها ارائه کرده است. گلس نود رشد بزرگی فراتر از اصلاحات اخیر وجود خواهد داشت. بر اساس تجزیه و تحلیل آنها، بازار به استثنای 10 ارز دیجیتال برتر، موسوم به Others نشانه هایی از یک روند صعودی قوی با پتانسیل رشد بالاتری را نشان می دهد. این مشاهدات در میان افزایش نوسانات و عدم قطعیت بعد از رویداد اخیر بیت کوین هاوینگ در 20 آوریل، پاداش یارانه بلاک ماینرها را از 6.25 BTC به 3.125 BTC کاهش داد.
بنیانگذاران به الگوی جالبی در رفتار بازار کریپتو اشاره کردند و شرایط فعلیس را با اصلاح قوی که در اوایل سال 2021 مشاهده شد، مقایسه کردند که آن را به عنوان موج 4 در چرخه بازار شناسایی کردند. بنیانگذاران Glassnode با استفاده از شاخص و سطوح فیبوناچی خود، افزایش تقریبا 350 درصدی نسبت به سطوح فعلی بازار را پیش بینی می کنند. قابل توجه است که این پیش بینی صعودی بر اعتماد آنها به پتانسیل گسترش بیشتر بازار علیرغم رکودهای اخیر تاکید می کند.
بازیابی بازار ارز دیجیتال در میان انتقادات بیت کوین و پیش بینی های بعد از هاوینگ در حالی که بنیانگذاران گلس نود رشد چشمگیری را برای بازار رمز ارزها پیش بینی کرده اند، مهم است که توجه داشته باشیم که احساسات کلی بازار صعودی است. بعد از کاهش قابل توجه هفته گذشته، بازار جهانی کریپتو با افزایش نزدیک به 3 درصدی در 24 ساعت گذشته، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی رشد 350 درصد برای بازار کریپتو
سوال امنیتی :9+38 = ?