چرا هاوینگ 2024 صعودی ترین اتفاق برای بیت کوین است؟

نوشته شده در : 1403/02/03

هاوینگ بیت کوین 2024 به عنوان صعودی ترین اتفاق برای ارز بیت کوین(BTC) محسوب می شود! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار است که عوامل مختلفی روی قیمت آن تاثیر می گذارند که یکی از مهم ترین عوامل می توان به رویداد هاوینگ بیت کوین اشاره کرد.
ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید قیمت این ارز را پیش بینی کنید. برای این کار باید از دانش تحلیل تکنیکالی خودتان استفاده کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعودی ترین اتفاق برای بیت کوین بپردازیم.

وضعیت فعلی بیت کوین(BTC)

بیت کوین(BTC) یکی از محبوب ترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66100 دلار معامله می شود که نسبت به 241 ساعت گذشته بیش از 1.50 درصد افزایش یافته است. اکنون چهارمین هاوینگ ارز بیت کوین به پایان رسیده است و سرمایه گذاران ارز دیجیتال به رشد قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها امیدوار هستند. یکی از کارشناسان بازار، هاوینگ اخیر بیت کوین را فرصت خرید برای سرمایه گذاران دانست. طبق پیش بینی های انجام شده، انتظار می رود قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ رشد خیره کننده را تجربه کند.
به نظر می رسد که ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) در حال افزایش قدرت برای عبور از سطح مقاومت فعلی خود است. اگر بیت کوین بتواند از مقاومت فعلی خود که در ناحیه 66500 دلار قرار دارد عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کرده و به سطوح بالاتری برسد. هولدرها و دارندگان بیت کوین اکنون در حال جمع آوری و خرید بیشتر ارز دیجیتال بیت کوین هستند که این مسئله نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین است. امروزه افراد زیادی از طریق استخراج بیت کوین درآمد کسب می کنند.

صعودی ترین اتفاق برای بیت کوین

توجه داشته باشید که علیرغم رکود قبل از هاوینگ جریان های ETF، بیت کوین می تواند صعود خودش را به بالاترین حد خود ادامه دهد، چون موج بعدی سرمایه گذاران نهادی در حال آماده شدن برای قرار گرفتن در معرض بیت کوین هستند. چهارمین رویداد هاوینگ بیت کوین که در 20 آوریل رخ داد، می تواند بر اساس الگوهای نمودار تاریخی همراه با حضور صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین به صعودی ترین چرخه بیت کوین باعث می شود.
قیمت در تاریخ 13 مارس قبل از رویداد هاوینگ بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی بالای 73600 دلار رسید. از لحاظ تاریخی، قیمت بیت کوین بعد از اتفاقات نصف شدن قبلی به بالاترین حد خود در 518 تا 546 روز افزایش یافت. به گفته سوخویر سانگهرا، بنیانگذار و مدیر عامل Earth Wallet بالاترین سطح قبل از نصف شدن، همراه با جریان های نهادی از ده ETF بیت کوین را برای بیت کوین ایجاد کرد. قیمت بیت کوین با 5.6 درصد کاهش در نمودار به 63600 دلار رسید. تریدینگ ویو نشان می دهد که اولین ارز دیجیتال دنیا در ماه گذشته تنها 2.85 درصد رشد کرد، ولی از ابتدای سال 2024 بیش از 50 درصد رشد کرد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی صعودی ترین اتفاق برای بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیاست که رویداد هاوینگ بیت کوین که چند روز پیش رخ داد، به عنوان صعودی ترین اتفاقات بیت کوین محسوب می شود. بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا هاوینگ 2024 صعودی ترین اتفاق برای بیت کوین است؟
سوال امنیتی :2+33 = ?