آیا یک رالی قیمتی جدید در انتظار اتریوم(ETH) است؟

نوشته شده در : 1403/02/03

یک رالی قیمتی جدید در انتظار اتریوم(ETH) است! اتریوم یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو است که از نظر ارزش بازار در رتبه دوم کریپتوکارنسی ها قرار دارد. بسیاری از تحلیلگران معقتد هستند که اتریوم می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.
اگر قصد سرمایه گذاری یا خرید اتریوم را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید. اخیرا اتریوم وارد روند صعودی شده و انتظار می رود اتریوم همچنان به صعود خود ادامه دهد. تحلیلگران نسبت به آینده اتریوم امیدوار هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رالی قیمتی جدید اتریوم بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

اتریوم(ETH) یکی از مشهورترین رمز ارزهای بازار و دومین ارز بزرگ بازار بعد از بیت کوین است که لقب ملکه ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این ارز اکنون در زمان نوشتن این مطلب، با قیمت بالای 3 هزار دلار معامله می شود. طبق نظر تحلیلگران، حداقل قیمت اتریوم در سال 2024 تقریبا 3900 دلار و حداکثر قیمت آن حدود 4700 دلار خواهد بود. آنها همچنین میانگین قیمت ارز اتریوم در این سال را حدود 4 هزار دلار پیش بینی می کنند. پیش بینی ها حاکی از آن است که ارز اتریوم بیشترین میانگین قیمت را در آوریل 2024 خواهد داشت.
در حال حاضر اتریوم بزرگ ترین اکوسیستم قراردادهای هوشمند محسوب می شود و هر روزه پروژه های زیادی روی آن پیاده سازی و اجرا می شوند. این در حالی است که هزینه تعامل با قراردادهای هوشمند بالا است. گسترش استفاده از ارز دیجیتال اتریوم(ETH) در صنایع و به منظور کاربردهای مختلف، از جمله اطلاعات مالی، قراردادهای هوشمند و بازارهای دیجیتال تقاضا را افزایش و قیمت را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر معامله گران همچنان به خرید اتریوم ادامه دهند، ارز اتریوم می تواند با فشار خرید بزرگی روبرو شود و قیمت آن افزایش یابد.

رالی قیمتی جدید اتریوم(ETH) در راه است!

توجه داشته باشید که قیمت اتریوم بالاتر از منطقه مقاومت 3120 دلاری در حال حرکت است. اگر اتریوم(ETH) از ناحیه مقاومتی 3120 دلار عبور کند، می تواند یک رالی جدیدی را شروع کند. ارز اتریوم در حال بهبود است و به منطقه مقاومت 3280 دلار نزدیک می شود. قیمت بالای 3100 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. در نمودار ساعتی اتریوم در بالای دو خط روند نزولی متصل با مقاومت 3070 دلار و 3150 دلار شکسته شد. اگر این جفت ارز بالای منطقه 3250 دلار بسته شود، می تواند شتاب صعودی به دست آورد.
قیمت اتریوم دوباره قدرت می گیرد. قیمت اتریوم پایه ای بالاتر از سطح 2850 دلار تشکیل داد و مانند بیت کوین یک موج بازیابی را شروع کرد. اتریوم چند مانع کلیدی نزدیک به 3 هزار دلار را برطرف کرد تا وارد یک منطقه مثبت شود. در نمودار ساعتی اتریوم یک شکست بالای دو خط روند نزولی متصل با مقاومت 3070 دلار و 3150 دلار وجود داشت. این جفت از سطح 50 درصد فیب اصلاحی حرکت نزولی از 3278 دلار به پایین 2864 دلار فراتر رفت. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح 3250 دلار است. مقاومت کلیدی بعدی روی 3280 دلار قرار دارد که بالاتر از آن قیمت ممکن است افزایش پیدا کند و تا سطح 3350 دلار افزایش یابد. ساخت کیف پول اتریوم یکی از اولین قدم ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال با اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز دیجیتال اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی رالی قیمتی جدید اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که دومین ارز بزرگ بعد از بیت کوین است. بسیاری از تحلیلگران پیش بینی کردند که یک رالی صعودی جدید برای قیمت اتریوم در راه است و اتریوم می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا یک رالی قیمتی جدید در انتظار اتریوم(ETH) است؟
سوال امنیتی :5+45 = ?