چگونه می توان پیش بینی های بهتری را از هوش مصنوعی دریافت کرد؟

چگونه می توان پیش بینی های بهتری را از هوش مصنوعی دریافت کرد؟

نوشته شده در : 1403/02/03

می توان از پیش بینی های ارزهای دیجیتال بهتری را از ChatGPT دریافت کرد، پین هوش مصنوعی انسانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. شما می توانید از هوش مصنوعی استفاده کرده و پیش بینی های دقیق تری را دریافت کنید. صرافی ارز دیجیتال بستری برای خرید و فروش رمز ارزهاست.
توجه داشته باشید که یک تکنیک تحریک کننده جدید وجود دارد که ChatGPT را وادار به انجام کاری می کند که بیش از همه از انجام آن متنفر است. تحقیقات جدید نشان می دهد بهترین راه برای به دست آوردن پیش بینی های دقیق از ChatGPT این است که آن را وادار کنید تا داستانی را در آینده تعریف کند و به رویدادهایی که هنوز روی نداده اند نگاه کنید. محققان 100 پیشنهاد مختلف را ارزیابی کردند که بین پیش بینی های مستقیم در مقابل روایت های آینده تقسیم شدند، مانند اینکه از چت بات خواستند تا داستانی در مورد خانواده ای بنویسد که در حال تماشای اسکار 2022 از تلویزیون هستند و صحنه را توصیف کنند.
این داستان نتایج دقیق تری به همراه داشت. به طور مشابه، بهترین راه برای پیش بینی خوب نرخ بهره این بود که این مدل داستانی درباره جروم پاول، رئیس فدرال رزرو با نگاهی به رویدادهای گذشته تولید کند. Redditors این تکنیک را امتجان کرد و پیشنهاد افزایش نرخ بهره در ژوئن و بحران مالی در سال 2030 را داد. توصیه می کنیم تا ارتباط هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
از نظر تئوری، این یعنی اگر از ChatGPT بخواهید که یک داستان خبری کوین تلگراف در سال 2025 بنویسد، با نگاهی به حرکت های بزرگ قیمت بیت کوین در سال جاری، پیش بینی قیمت دقیق تری را نسبت به درخواست پیش بینی از آن ارائه می دهد. با این حال، دو مشکل بالقوه در این تحقیق وجود دارد. محققان جوایز اسکار 2022 را انتخاب کردند که می دانستند چه کسی برنده شده است، ولی ChatGPT نباید انتخاب کند، چون داده های آموزشی آن در سپتامبر 2021 تمام شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد چگونه می توان پیش بینی های بهتری را از هوش مصنوعی دریافت کرد؟
سوال امنیتی :1+41 = ?