دادگاه فرار مالیاتی Binance به 17 می در نیجریه منتقل شد

دادگاه فرار مالیاتی Binance به 17 می در نیجریه منتقل شد

نوشته شده در : 1403/02/02

دادگاه فرار مالیاتی صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) به 17 می در نیجریه منتقل شد. وکیل گامباریان، چوکوکا ایکوازوم با استناد به قوانین نیجریه، مخالفت کرد و اظهار داشت که او نمی تواند تا زمانی که بایننس متهم اصلی مورد رسیدگی قرار نگیرد، اقامه دعوی کند. محاکمه فرار مالیاتی در یک دادگاه نیجریه که شامل صرافی ارزهای دیجیتال بایننس و دو تن از مدیران آن بود، به 17 می موکول شد. این تاخیر به این دلیل رخ داد که صرافی هنوز به طور رسمی اتهامات خود را اعلام نکرده بود. به گزارش خبرنگاری محلی BusinessDay سرویس درآمد داخلی فدرال به بایننس اتهامات فرار مالیاتی ارائه نکرده است.
وکیل FIRS استدلال کرد که گامباریان باید بایننس را به عنوان متهم اصلی نمایندگی کند، با توجه به اینکه بایننس و مدیران آن با هم متهم بودند. با این حال، وکیل گامباریان، Chukwuka Ikuazom با استناد به قوانین نیجریه، مخالفت کرد و اظهار داشت که او نمی تواند تا زمانی که بایننس متهم اصلی مورد رسیدگی قرار نگیرد، اقامه دعوی کند. قاضی Emeka Nwite رسیدگی را برای 17 می موکول کرد، زمانی که او حکم خواهد داد.
بایننس یکی از انواع صرافی های رمزارز و مدیران آن از جمله تیگران گامباریان، یک شهروند آمریکایی 39 ساله که به عنوان رئیس انطباق با جرایم مالی خدمت می کند و ندیم آنجاروالا مدیر منطقه ای بریتانیایی-کنیایی آفریقایی 37 ساله در 28 فوریه دستگر شدند و در جریان سفر به نیجریه به چهار فقره فرار مالیاتی متهم شد.
توجه داشته باشید که این دستگیری بعد از آن صورت گرفت که دولت فدرال کانال های ارزهای دیجیتال را به عنوان بخشی از کمپینی برای جلوگیری از سفته بازی ارز ممنوع کرد. دادگاه موظف شد بایننس به دولت نیجریه اجازه دسترسی به داده ها و جزئیات معامله گران نیجریه ای را که از پلتفرم خود استفاده می کنند، بدهد. این اتهامات شامل عدم ثبت نام بایننس در خدمات فدرال درآمد داخلی نیجریه برای حواله مالیاتی است.
گامباریان روز جمعه در دادگاه ابوجا حضور داشت، ولی به دادخواهی نرسید. با این حال، آنجروالا حضور نداشت، چون از بازداشت فرار کرده بود و در مارس 2024 کشور را ترک کرده بود. جدای از محاکمه فرار مالیاتی، بایننس و مدیران آن با اتهام شویی بیش از 35 میلیون دلار توسط آژانس ضد اختلاس نیجریه، کمیسیون جرایم اقتصادی و مالی روبرو هستند. دادگاه قرار است در 2 می از سر گرفته شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دادگاه فرار مالیاتی Binance به 17 می در نیجریه منتقل شد
سوال امنیتی :6+79 = ?