قیمت شیبا اینو با حمایت هولدرها افزایش یافت

قیمت شیبا اینو با حمایت هولدرها افزایش یافت

نوشته شده در : 1403/02/02

قیمت شیبا اینو(SHIB) با افزایش حمایت هولدرها افزایش یافت. اگر قصد خرید ارز دیجیتال شیبا را دارید، اول باید وضعیت فعلی این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و تارگت های بعدی شیبا اینو را مشخص کنید. با این کار می توانید معامله پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که شیبا اینو(SHIB) که خودش را به عنوان قاتل دوج کوین معرفی می کند، دوباره خبرساز شده است. بعد از یک سال ترن هوایی در سال 2023، میم کوین شیبا اینو در نیمه اول سال 2024 نشانه هایی از حیات را به نمایش می گذارد. با افزایش قدرت هولدرها، شبکه پشتیبانی استراتژیک و جهش اخیر قیمت به نظر می رسد شیبا اینو برای یک صعود بالقوه آماده است. با این حال، فشار فروش طولانی مدت و سایه همیشگی بالای آن، سرمایه گذاران را محتاط نگه می دارد.
محبوبیت ارز شیبا(SHIB) همچنان در حال افزایش است. تعداد دارندگان شیبا اینو در بلاک چین اتریوم از 1.4 میلیون نفر فراتر رفته است، نقطه عطف جدیدی که نشان دهنده گستردگی سکه است. این افزایش در دارندگان نشان می دهد که جامعه رو به رشدی از معتقدان به پتانسیل شیبا اینو است که به طور بالقوه به حضور در بازار پایدارتر و انعطاف پذیرتر تبدیل می شود. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، شیبا اینو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
شیبا اینو سیستم پشتیبانی را برای ثبات قیمت ایجاد می کند. فراتر از پایه نگهدارنده در حال گسترش، شیبا اینو یک سیستم پشتیبانی استراتژیک ساخته است که می تواند به عنوان یک شبکه ایمنی در صورت نوسانات قیمت عمل کند. این مناطق که خوشه های پشتیبانی نامیده می شوند، در قیمت های 0.00001 دلار و 0.000014 دلار قرار دارند و مناطق تحت فشار خرید را متمرکز می کنند.
در واقع، تعداد زیادی از دارندگان در اصل شیبا اینو را در این نقاط قیمت خریداری کردند، به این معنی که اگر قیمت به زیر این سطوح کاهش یابد، تعداد زیادی توکن دوباره خریداری می شوند. علاوه بر این، داده ها نشان می دهد که قسمت بزرگی از دارندگان فعلی شیبا اینو در سود هستند. این معیار که معمولا به عنوان In Out Of The Money توسط ابزارهای تحلیل بلاک چین تجسم می شود، آنها را تشویق می کند تا به جای فروش با ضرر توکن های خود را نگه دارند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد قیمت شیبا اینو با حمایت هولدرها افزایش یافت
سوال امنیتی :2+67 = ?