نهنگ های بزرگ بیت کوین در حال خرید هستند

1403/02/01
نهنگ های بزرگ بیت کوین در حال خرید هستند

نهنگ های بزرگ بیت کوین در حال خرید هستند! اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، بهتر است ابتدا وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که داده های زنجیره ای نشان می دهد که در آخر بیشترین تعداد سرمایه گذاران در بازار بیت کوین در حال خرید هستند که می تواند برای ارزش دارایی صعودی باشد. نهنگ های بزرگ بیت کوین در روز گذشته جریان خالصی را نشان داده اند. در چند هفته گذشته، قیمت بیت کوین برای افزایش هر حرکت صعودی قابل توجهی تلاش کرده است، چون در یک محدوده تثبیت شده است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت فعلی بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
قبل از این، در حالی که این اتفاق افتاد، بزرگ ترین دارندگان بیت کوین در این فضا آرام نشسته بودند و چیز قابل توجهی نمی خریدند یا نمی فروختند. با این حال، طبق داده های پلتفرم اطلاعاتی بازار IntoTheBlock به نظر می رسد که در روز گذشته تغییر کرده است. دارندگان مربوطه در اینجا نهنگ های بزرگ هستند که طبق تعریف شرکت تحلیلی، سرمایه گذارانی هستند که حداقل 0.1 درصد از کل عرضه بیت کوین در گردش را در کیف پول خود حمل می کنند.
کمی کمتر از 19.7 میلیون توکن برای این رمز ارز در گردش است که 0.1 درصد آن 19700 بیت کوین خواهد بود. ارزش این مبلغ با نرخ فعلی بیت کوین بیش از 1.26 میلیارد دلار است. واضح است که این دارندگان بزرگ در واقع بسیار بزرگ هستند و در واقع بسیار بزرگ تر از سرمایه گذاران نهنگ معمولی هستند که معمولا بین 1000 تا 10 هزار بیت کوین حمل می کنند.
به این ترتیب، شاید مناسب باشد که این موجودات عظیم الجثه را مگا نهنگ بنامیم. از آنجایی که نفوذ سرمایه گذاران در بازار هر چه دارایی هایشان بیشتر شود، این مگا نهنگ ها قدرتمندترین موجودات در شبکه بیت کوین خواهند بود. بنابراین، حرکت آنها می تواند پیامدهایی برای بازار گسترده تر داشته باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های بزرگ بیت کوین در حال خرید هستند
سوال امنیتی :5+55 = ?