نهنگ های XRP دوباره در حال حرکت هستند

1403/01/31
نهنگ های XRP دوباره در حال حرکت هستند

نهنگ های ریپل(XRP) دوباره در حال حرکت هستند. به نظر شما حرکت نهنگ ها باعث می شوند تا ریپل وارد روند نزولی شود یا صعودی؟ اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را پیدا کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ریپل(XRP) می تواند همچنان به اصلاح قیمتی خود ادامه دهد. چون سطح 0.5 دلار به عنوان مقاومت اصلی ریپل شناخته می شود و ریپل برای اینکه از این مقاومت عبور کند، باید قدرت بالایی داشته باشد. با اصلاح قیمت، قیمت ریپل برای سرمایه گذاری جذاب تر می شود و ریپل می تواند توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
داده های آنچین نیز ردیفی از تراکنش های نهنگ های این ارز دیجیتال را در 24 ساعت گذشته نشان داده است، ولی آیا آنها در XRP صعودی هستند یا نزولی؟ این معاملات بزرگ ترکیبی از هر دو بوده اند، با اینکه حجم معاملات هر تراکنش می تواند به جای صعودی بودن آنها را نزولی نشان دهد. تراکنش های بزرگ ریپل که معمولا نشان دهنده فعالیت نهنگ ها هستند، اخیرا افزایش پیدا کرده اند. ریپل(XRP) در چند هفته گذشته شاهد برخی حرکات بزرگ نهنگ بوده است که به احساسات نزولی در میان نهنگ و در میان اصلاح قیمت ارز دیجیتال در 7 روز گذشته اشاره دارد.
با این حال، در حالی که برخی از این نقل و انتقالات بزرگ برای فروش بالقوه وارد صرافی های ارز دیجیتال می شوند، برخی نیز کیف پول های ناشناس هستند که مقادیر زیادی توکن را از صرافی های کریپتو به کیف پول های خصوصی منتقل می کنند. یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال پیش بینی می کند که بیت کوین به این دلیل به 650 هزار دلار می رسد. ردیاب تراکنش نهنگ Whale Alerts در پلتفرم رسانه اجتماعی X مواردی از تراکنش های بزرگ را در 16 آوریل پست کرد. اولین تراکنش قابل توجه انتقال 158 میلیون توکن به ارزش 77 میلیون دلار از یک کیف پول خصوصی به صرافی بایننس بود.
این انتقال گسترده به بورس، نشانه های نگران کننده ای را برای دارندگانی که امیدوار به بازگشت از حرکت نزولی به افزایش قیمت بودند، شعله ور کرد. معمولا 28.9 میلیون ریپل به ارزش 14.2 میلیون دلار بیت استمپ منتقل شد. از طرف دیگر، Whale Alerts همچنین خروج ریپل از بایننس به کیف پول های خصوصی را نشان داد. به ویژه، ردیاب به انتقال 100 میلیون ریپل به ارزش حدود 48 میلیون دلار به کیف پول های خصوصی اشاره کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های XRP دوباره در حال حرکت هستند
سوال امنیتی :4+93 = ?