یک استارت آپ کریپتو به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است

یک استارت آپ کریپتو به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است

نوشته شده در : 1403/01/31

یک استارت آپ کریپتویی به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است و به ارزش 1 میلیارد دلار چشم می زند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شناسایی کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که Hidden Road Partners یک کارگزاری اصلی استارتاپی که توسط Citadel Securities و سایر موسسه های برجسته ارزهای دیجیتال پشتیبانی می شود، در بحبوحه ظهور مجدد چشم انداز ارزهای دیجیتال، سرمایه های جدیدی را جمع آوری می کند. این استارتاپ بر روی ارزهای دیجیتال و بازارهای خارجی مانند فارکس تمرکز دارد و هدف آن ارزش گذاری یک میلیارد دلار است. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، باید ارزهای مستعد رشد را شناسایی کنید.
طبق گزارش بلومبرگ، این شرکت به دنبال جمع آوری حدود 120 میلیون دلار در یک دور سهام سری B است. انتظار می رود این دور ارزش Hidden Road را تقریبا به 1 میلیارد دلار برساند. Hidden Road که در سال 2018 توسط مارک اش، کارمند سابق SAC Capital و Point 72 در استیون کوهن تاسیس شد، یک دور سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری سری A را در سال 2022 تکمیل کرد.
Hidden Road خدمات دلایل اصلی را برای بازارهای مختلف از جمله ارز خارجی، فلزات گران بها و دارایی های دیجیتال ارائه می دهد. این شرکت بعد از فروپاشی صرافی FTX توجه بیشتری را به خود جلب کرد، چون ریسک طرف مقابل را به نمایندگی از مشتریان می پذیرد. علاوه بر این، Hidden Road خدمات تامین مالی را ارائه می دهد که در طول بهبود بازار ارزهای دیجیتال از بحران اعتباری 2022 تقاضای زیادی داشته است.
اخیرا صرافی بایننس Hidden Road و رقیب FalconX خواسته است که چک های دقیق تری را برای دور نگه داشتن سرمایه گذاران آمریکایی از بورس اجرا کنند. این درخواست بعد از توافق بایننس با مقامات آمریکایی که شامل پرداخت 4.3 میلیارد دلار جریمه بود، انجام شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک استارت آپ کریپتو به دنبال سرمایه 120 میلیون دلاری است
سوال امنیتی :8+97 = ?